Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب و فردا در برخی نقاط سواحل دریای خزر و اردبیل، افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود افزود: روز شنبه در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: جمعه و شنبه در سایر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار برقرار است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه روز یکشنبه به تدریج با نفوذ جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز، بارش باران و کاهش ۵تا ۷ درجه‌ای دما رخ خواهد داد.

ضیائیان اظهار کرد: روز دوشنبه علاوه بر تداوم ابرناکی و بارش خفیف باران در سواحل دریای خزر و اردبیل در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و  دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان نیز رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید همراه با کاهش دمای نسبی پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز سه شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف است و تنها در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

او یادآور شد: امشب و فردا در شرق و جنوب شرق کشور و منطقه زابل در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ضیائیان درباره آخرین وضعیت آب وهوای تهران گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای هوای پایتخت  ۳۱ درجه و کمترین آن ۲۰ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی وضعیت آب و هوا سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز بارش پراکنده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

برپایه این گزارش، شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

هوای امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده است، اما به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت 20 و کمینه دمای آن 11 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور