Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان ایران در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان از ساعت 18:30 به مصاف السد قطر رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید و آنها با کسب 7 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم گروه D به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که دیگر شانسی برای صعود نداشت، بازی را هجومی‌تر آغاز و سعی می‌کرد دفاع را از زمین حریف آغاز کند. هر دو تیم سعی داشتند به محض از دست دادن توپ تیم حریف را تحت فشار بگذارند که همین باعث شد سرعت بازی و انتقال پاس‌ها بالا برود. 

سپاهان که در سه دیدار قبلی‌اش نتوانسته بود به گل برسد در دقیقه 14 روی حرکت انفرادی رضا میرزایی به گل رسید. میرزایی با نفوذی از سمت راست و جا گذاشتن دو بازیکن السد از پشت محوطه جریمه ضربه دقیقی را با پای چپ روانه دروازه حریف کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند. بعد از این گل السد که بیشتر نفرات اصلی‌اش روی نیمکت بود، سعی داشت توپ و فضا را در اختیار بگیرد و موقعیت‌هایی هم خلق کرد اما شاگردان محرم نویدکیا هم روی ضدحملات برنامه داشتند. این نیمه در نهایت با همان گل میرزایی به سود سپاهان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم ژاوی هرناندز که از ترکیب متفاوتی نسبت به دیدارهای گذشته‌اش استفاده کرده بود، عبدالکریم حسن مدافع سرشناس خود را وارد زمین کرد ولی سمت چپ خط دفاعی سفیدپوشان تا پیش از ثبت گل دوم بار دیگر دچار اشتباه شد. برای ثبت این گل رضا میرزایی به محوطه جریمه نفوذ کرد و سپس با یک پاس کات‌بک، قصد داشت برای هم تیمی‌هایش موقعیت گل ایجاد کند که ضربه او با برخورد به دستان دروازه‌بان السد به محوطه جریمه و مقابل شهباززاده رسید و شجاد با یک ضربه مطمئن گل دوم بازی را در دقیقه 53 وارد دروازه خالی کرد.

البته چند دقیقه پیش از رقم خوردن گل دوم بازی، شهباززاده با استفاده از اشتباه عبدالکریم حسن، ارسال بسیار خوبی برای رفیعی فراهم کرد که ضربه سر شیرجه‌ای سروش پس از برخورد به تیر عمودی به زمین بازگشت.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام