Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مهدی پور شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با هدف مهار این آتش سوزی که از غروب امروز آغاز شده  تعداد زیادی خودرو آتش نشانی  از اشتهارد، شهرک صنعتی کوثر، کرج و بوئین زهرا به محل اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه عملیات اطفا حریق همچنان ادامه دارد گفت: شرایط آتش سوزی تحت کنترل و عملیات مهار آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پور افزود: علت آتش سوزی و میزان خسارت وارد شده هنوز مشخص نیست و پس از مهار آتش به صورت کامل و نظر کارشناسی اعلام می شود.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که آتش سوزی گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد سبب مسمومیت ۲ آتش نشان شد.

دکترمهرداد بابایی به خبرنگار ایرنا گفت : به دنبال دریافت گزارش این آتش سوزی که از غروب امروز آغاز شده ، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان داشت: ۲ آتش نشان حادثه دیده به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بابایی گفت :  تیم های آتش نشانی در حال مهار این آتش سوزی گسترده هستند.

حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی فعال ، نیمه فعال و در حال ساخت در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد.

شهرک صنعتی اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی استان البرز اشتهارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی استان البرز اشتهارد آتش سوزی استان البرز اشتهارد اخبار کنکور شهرک صنعتی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت