Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:18:57 GMT

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پگاه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۵۱۳

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پگاه

خبرگزاری آریا - گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران ارشد صنایع شیر ایران(پگاه) در شرکت پگاه تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در این مراسم عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام گفت: از خداوند متعال برای همگان توفیق ادامه راه شهدا را مسالت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خاطرات دلاوری ها و رشادت های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی افزود: دفاع مقدس سرنوشت سازترین مرحله برای کشور و افتخاری عظیم است، زیرا رزمندگان کشور تسلیم ننگ نشده و پیرو شعار حسین ابن علی (ع) پیش رفتند.
او با تاکید بر اهمیت ادامه راه شهدا در جبهه اقتصادی کشور و ضرورت همقدمی همه کارگزاران کشور گفت: صنایع شیرایران با حدود 11هزار نفر پرسنل نقش مهمی در اشتغال دارد و در بحث اشتغال حرف برای گفتن دارد و بالابردن کیفیت محصولات آبرو برای کشور ایجاد می‌کند.
وی گفت: حدود یک هفتم صادرات لبنیات کشور به پگاه اختصاص داشته و در پنج ماهه ابتدایی سال 35درصد رشد وزنی نسبت به سال قبل داشتیم و در حوزه صادرات برای نظام آبرو ایجاد کردیم.
گفتنی است در این رویداد مدیرعامل شرکت پگاه تهران، خلیل بهروزی فرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مهرداد وخشور مشاور ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنایع شیر ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت