Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی شرکت خدمات پشتیبانی فیروزگل صدیق با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی، نیرو جذب می کند.

شرکت خدمات پشتیبانی فیروزگل صدیق جهت تکمیل نیروی انسانی خود در نیروگاه‌های شیروان و قائن از طریق آزمون، مصاحبه فنی و گزینش، طب صنعتی و ‌آزمون توانایی جسمانی، به صورت قرارداد معین موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی از طریق جذب نیرو در رشته‌های ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، تکنسین و خدمات ایمنی و حفاظت کار، تکنسین و خدمات برق، تکنسین و خدمات شیمی، تکنسین و خدمات نیروگاه از گرایش های این آزمون استخدامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط احراز شغل: داشتن حداقل مدرک دیپلم، جنسیت: مرد، دارابودن حداکثر ۲۸ سال سن، داوطلب باید بومی یک از استان‌های خراسان شمالی، جنوبی یا رضوی باشد.

مهلت ثبت نام تا ۹ مهرماه ۹۹، زمان برگزاری آزمون جمعه ۲ آبان ۹۹، دریافت دفترچه و اطلاعات تکمیلی از طریق مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی شيروان استانی علمی و آموزشی تکنسین و خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ارزش این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است که دولت سریلانکا آن را تامین مالی کرده است. در این طرح ۲ سد بتنی-غلطکی و ۲۴ کیلومتر تونل اجرا شده که آب را از رودخانه‌های پرآب سریلانکا به مناطق کشاورزی منتقل می‌کند. 

وزیر نیرو همچنین تاکید کرد: همچنین یک تونل عمودی با ارتفاع ۶۱۸ متر، نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی و خطوط انتقال آن شامل این طرح هستند. سالن تولید نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین قرار دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود