Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: مساجد و محلات، پایه و اساس کار و خط مقدم جبهه مردمی هستند و به هر میزان بتوانیم این جبهه را تقویت کنیم، مساجد استان احیا شده و ارتباط با مردم گسترده‌تر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار حسنعلی نوری دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان و هیئت همراه، ضمن تقدیر از عملکرد این مجموعه بر افزایش کمی و کیفی اعضای فعال جبهه مردمی در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت: مساجد و محلات، پایه و اساس کار و خط مقدم جبهه مردمی هستند و به هر میزان بتوانیم این جبهه را تقویت کنیم، مساجد استان احیا شده و ارتباط با مردم گسترده‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تشکیل هیئت اندیشه‌ورز و اولویت‌بندی نیازها را از جمله موارد مهم دانست و تاکید کرد: پس از تعیین اولویت‌ها در هیئت اندیشه‌ورز، کارگروه‌ها به صورت متمرکز امور را دنبال کنند و سپس به کار بعدی بپردازند.

محرومیت‌زدایی سپاه در شرق ایران / افتتاح 1447 پروژه عمرانی سپاه در مناطق محروم سیستان و بلوچستاناعضای جدید شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان معرفی شدندگزارش ویدیوئی|بحران آب در شرق سیستان و بلوچستان / آب در کوزه و اهالی روستای "دهک" تشنه لب

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر ضرورت ایجاد بستر مناسب در مساجد برای انجام امور خیر، تصریح کرد: تعداد مساجد تحت پوشش جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی در سطح استان باید افزایش پیدا کند و این موضوع نیازمند نیروهای فعال و متعدد است، بنابراین مشارکت با دستگاه‌ها از جمله بسیج می‌تواند بسیار کارساز باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان خاطرنشان کرد: انجام امور خیر تنها مختص مساجد شیعه نیست بلکه جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی باید با برنامه‌ریزی، کارشناسی و مطالعه میدانی، فعالیت‌های خود در این زمینه را به سمت مساجد اهل سنت نیز سوق دهند.

آیت‌الله محامی عنوان داشت: انتظار از جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی این است که در عرصه‌های مختلف جمع پابه‌کار ولایت و یگان ویژه رهبر معظم انقلاب باشند.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد