Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن السد قطر معتقد است بازیکنان جوان این تیم نمایش خوبی برابر سپاهان ایران داشته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، احمد سهیل در پی شکست امشب السد برابر سپاهان در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک گفت: این بازی برای بازیکنان جوان‌تر فرصتی بود تا از آن استفاده کنند و رو در روی تیم قدرتمندی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی انجام دادیم و حتی تا آستانه کسب نتیجه تساوی پیش رفتیم، اما موفق نشدیم.

این بازیکن تیم السد افزود: اکنون باید روی بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم، زیرا بسیار سرنوشت‌سازی است و نیازمند پیروزی در آن هستیم. ما می‌خواهیم به مسیرمان در این رقابت‌ها ادامه دهیم.

از گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های النصر عربستان (11 امتیاز) و السد قطر (9 امتیاز) با قرار گرفتن در رده‌های نخست و دوم جدول به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند، تیم سپاهان ایران با هفت امتیاز سوم شد و العین امارات با پنج امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

ثبت نخستین شکست النصر عربستان برابر العین امارات

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم