Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان تالش، گفت: امدادگران هلال احمر تا عادی شدن شرایط در تالش حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: پنج تیم چهار نفره با خودروهای عملیاتی از شهرستان‌های آستارا و تالش و رضوانشهر به این مناطق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اقدامات عوامل امدادی هلال احمر اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر از همان ساعت ابتدایی وقوع سیل با حضور در مناطق سیل زده این شهرستان تلاش کردند تا از آلام و دردهای مردم کم کنند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: طی چهار روز گذشته امدادگران هلال احمر گیلان به ۸۱ خانوار آسیب دیده سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده نیز از سوی امدادگران توزیع شده است، ادامه داد: در این مدت ۱۱۵ تخته پتو، ۹۳ بسته غذای ۷۲ ساعته، ۱۵۰ قوطی تن ماهی و کنسرو، ۳۹۹ کیلوگرم نایلون، ۱۶۸ تخته موکت، ۶۷ عدد چراغ والور، ۷۴ عدد کلمن، ۱۴۲ کیلوگرم حبوبات، قند و شکر ۲۰۰ کیلوگرم، برنج ۲۶۴ کیلوگرم و ۲۵ کیلوگرم هم چای توزیع شده است.

غلامی تأکید کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در شهرستان تالش در کنار آسیب دیدگان حضور دارند.

کد خبر 5032251

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر گیلان سیاوش غلامی سیل تالش ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان اردبیل بیرجند جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدعلی کاوسی، بامداد امروز ۶ اردیبهشت در پی سیلاب و بارندگی های شدید استان، گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت. 

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی اظهار داشت: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان