Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سامی خدیرا قصد دارد از یوونتوس جدا شود.
به گزارش آریا، به نظر می رسد که هافبک آلمانی به عنوان بازیکن آزاد تا هفته آینده بیانکونری را ترک خواهد کرد. اما خدیرا تنها خروجی یوونتوس در این پنجره نقل و انتقالاتی نخواهد بود. مدیران یوونتوس در اندیشه فروش داگلاس کاستا تا چند روز آینده هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این لحظه هیچ پیشنهادی از سوی بارسلونا و وولورهمپتون برای این وینگر برزیلی ارسال نشده است.
یوونتوس ممکن است خروجی هایی هم داشته باشد؛ خروجی هایی که می توانند دست یووه در بازار نقل و انتقالات را باز تر کنند. چند باشگاه عربی و چینی نسبت به جذب داگلاس کاستا، وینگر 29 ساله برزیلی یوونتوس ابراز علاقه کرده اند و اطلاعات خواسته اند. باید دید که داگلاس کاستا به پیشنهاد تیم های متمول عربی و چینی علاقه نشان می دهد یا خیر.
از طرفی یوونتوس چندین ماه است که فدریکو کیه زا، وینگر 22 ساله فیورنتینا و تیم ملی ایتالیا را زیر نظر دارد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، دوباره نام فدریکو کیه زا پیرامون یوونتوس مطرح شده است. فیورنتینا بر خلاف سال گذشته آماده توجه به پیشنهادها برای کیه زا است و یوونتوس نیز در فکر تدارک ارائه پیشنهادی برای جذب این ستاره ویولا است. در حال حاضر یوونتوس هیچ پیشنهادی به فیورنتینا ارائه نکرده و هیچ مذاکره ای میان طرفین در کار نیست.
با این حال در صورتی که تکلیف فروش مهره های مازاد یوونتوس مشخص شود، این باشگاه برای جذب کیه زا اقدام خواهد کرد. پیش از هر چیز، ابتدا باید تکلیف فسخ قرارداد سامی خدیرا و فروش داگلاس کاستا مشخص شود. روز دوشنبه سامی خدیرا قراردادش را با یوونتوس فسخ خواهد کرد. در خصوص داگلاس کاستا نیز اخیرا چند باشگاه آلمانی نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده اند اما در حال حاضر، چیزی جدی نشده است. در صورت حل و فصل مسئله جدایی بازیکنان مازاد، یوونتوس آن گاه می تواند برای جذب کیه زا از فیورنتینا وارد عمل شود.
آلوارو موراتا نیز از اتلتیکو مادرید جدا شد و با یوونتوس قرارداد امضا کرد. آلوارو موراتا در بازگشت به یوونتوس، مصاحبه ای با خبرنگاران داشت. موراتا در مصاحبه با Juventus TV گفت: از بازگشت به اینجا، احساس بسیار خوبی دارم. به حضور در این باشگاه احساس وابستگی می کردم و حالا خوشحال هستم. برای شروع تمرینات و دیدن هم تیمی های خود نمی توانم بیشتر از این صبر کنم. دوره اول حضورم در یوونتوس بسیار خوب بود اما حالا اطمینان دارم که بازیکن بهتری هستم و از جنبه های مختلفی پیشرفت کرده ام. مطمئن هستم که این ماجراجویی نیز فوق العاده خواهد شد.
وقتی جایی برای شما حس حضور در خانه را ایجاد می کند، همیشه تمایل به بازگشت وجود دارد. یوونتوس یک باشگاه بزرگ و همچون یک خانواده است. باعث افتخارم است که دوباره پیراهن یوونتوس را بر تن می کنم. نمی دانم چند گل می زنم اما قول می دهم که به سختی تلاش کنم. می خواهم در کل زمین دوندگی داشته باشم و به تیم کمک کنم چون باید موفقیت های این تیم ادامه یابد.
یکی از بهترین تجربیات من، بازی در کنار پیرلو و سایر قهرمانان آن تیم یوونتوس بود. فکر می کنم اگر پیرلو 50% از کارهایی که در زمین می کرد، اکنون به عنوان مربی انجام بدهد، چیزهای زیادی از او یاد خواهیم گرفت. رد کردن پیشنهاد یوونتوس و دادن پاسخ منفی به این تیم غیرممکن بود چون آنها همچون خانواده ام هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامی خدیرا داگلاس کاستا پیرلو یوونتوس داگلاس کاستا سامی خدیرا برای جذب کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)