Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- منابع خبری گزارش دادند که دولت ترامپ طرحی را برای کاهش مدت زمان اعتبار روادید دانشجویان خارجی چندین کشور از جمله ایران ارائه کرده است.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ووکس نیوز، منابع خبری از طرح دولت ترامپ برای کاهش مدت زمان اعتبار روادید تحصیلی دانشجویان چند کشور خارجی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، دولت ترامپ قصد دارد مدت زمان اعتبار روادید تحصیلی ۵۹ کشور از جمله ایران را به ۲ سال کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روادید تحصیلی دانشجویان خارجی در آمریکا معمولاً تا زمان اتمام دوره تحصیلی آنها اعتبار دارد اما طرح جدید که وزارت امنیت داخلی آمریکا آن را منتشر کرده، مدت زمان اعتبار این روادید را به ۲ سال کاهش می دهد.

نیجریه، عراق، اتیوپی و فیلیپین از کشورهایی هستند که مشمول این طرح می شوند. ایران، کره شمالی، سوریه و سودان نیز شامل این محدودیت ۲ ساله خواهند بود.دانشجویان خارجی می توانند درخواست تمدید روادید خود را داشته باشند اما شرایط سختگیرانه ای در این خصوص تعیین می شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مدت زمان اعتبار روادید تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی