Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:34:24 GMT

سقوط کارگران ساوه‌ای در چاه فاضلاب

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۱۹۲۸

سقوط کارگران ساوه‌ای در چاه فاضلاب

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صبح امروز کارگران ساوه‌ای در حین کار در چاه سقوط کرده و دچار گاز گرفتگی شدند که با اعزام دو اکیپ از ایستگاه‌های آتش نشانی و سه آمبولانس از مرگحتمی نجات یافتند.

برزگر رئیس سازمان آتش نشانی ساوه گفت: صبح امروز حادثه‌ی سقوط کارگران در چاه فاضلاب سه مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر فزود: کارگران در یک واحد مسکونی شخصی مشغول حفر یک حلقه چاه بودند که بدلیل وجود چاه فاضلاب و بازشدن دفعی در این حادثه گرفتار شدند.

او اضافه کرد: حفر غیر اصولی و بی توجهی به رعایت نکات ایمنی باعث شد تا کارگران دچار گاز گرفتگی شوند که با حضور به موقع نیرو‌های عملیات نجات سازمان آتش نشانی ساوه، از مرگ نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساوه بیان کرد: در این عملیات دو اکیپ از ایستگاه‌های آتش نشانی با ظرفیت ده نفر از پرسنل این سازمان حضور داشتند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه هم از حضور عوامل اورژانس و اقدامات پیش بیمارستانی در حادثه‌ی سقوط کارگران ساوجی در چاه خبر داد و گفت: سه آمبولانس این مرکز باحضور در محل حادثه نسبت به انتقال مصدومین و اقدامات اولیه اقدام کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه ساز سقوط در چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال

خادمیان  گفت: در یک سال گذشته ۵۲۸ مورد آتش‌سوزی و یک‌هزار و ۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان رخ داده است. 

وی از ۲۷ هزار و ۴۷۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در مجموع این تماس‌ها، طی این یک سال به ۷۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه و ۲۴ ثانیه عملیات اطفاء و امداد و نجات انجامیده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: میانگین رسیدن به محل حادثه طی این عملیات‌ها ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه بوده است.  

وی با اشاره به مهمترین دلایل تماس‌ها با آتش‌نشانی سمنان عنوان کرد: آتش نشانان سمنان در مجموع طی این یک سال ۵۲۸ مورد حادثه آتش‌سوزی را پوشش دادند که علل حریق‌های به ترتیب شامل‌ بی‌احتیاطی، نقص فنی خودرو، اتصالی برق و ... بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال