Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:35:54 GMT

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه اکتیو مهار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۱۳۹

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه اکتیو مهار شد

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از آتش سوزی یک واحد صنعتی شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه بدون هرگونه تلفات جانی مهار شد.

به گزارش ایمنا، علی مهدی پور با حضور در محل حادثه آتش سوزی یک واحد صنعتی شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد، اظهار کرد: یک واحد بزرگ صنعتی در حوزه تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد عصر امروز پنجشنبه سوم مهرماه دچار حریق گسترده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت، افزود: این آتش سوزی با تلاش بسیار آتش نشانان استان البرز و کمک و مساعدت آتش نشانان شهرستان بویین زهرا، شهر ماهدشت و محمدشهر مهار شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه برای مهار این حریق ایستگاه‌های آتش نشانی همجوار شهرستان به کمک آمده و تلاش زیادی در کنار آتش‌نشانان شهرک صنعتی اشتهارد داشتند، بیان کرد: حجم دود ناشی از این آتش سوزی به حدی بوده که سبب آسیب دیدگی به چند آتش نشان شد که بلافاصله نیروهای اورژانس برای خدمات رسانی وارد عمل شدند.

بر اساس گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه انبار و مواد اولیه این واحد بزرگ صنعتی دچار خسارت جدی شده است، تصریح کرد: در مهار آتش سوزی هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های خدمات رسان بوده و خوشبختانه با تلاش چندین ساعته این آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری شد.

کد خبر 446162

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان البرز اطفاء حريق خسارت شهرک صنعتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرک صنعتی اشتهارد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال