Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:36:15 GMT

علیاری: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۱۶۸

علیاری: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 2018 گفت: بعید می‌دانم اتحادیه جهانی بتواند مسابقه‌ای برگزار کند چون تا امروز که همه رقابت‌ها را لغو کرده‌ است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی علیاری در خصوص میزان آمادگی‌اش اظهار داشت: وضعیتم قابل قبول است؛ نه خیلی آماده‌ام و نه بدون تمرین. آمادگی‌ام در حدی هست که اگر زمان برگزاری مسابقات را اعلام کنند، می‌توانم به آمادگی مناسب برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در شهریار باشگاهی داریم که یک تشک کشتی دارد و 3-4 نفری تمرین می‌کنیم. در حد معقول آمادگی‌ام را حفظ کرده‌ام.  

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی فرنگی احتمال برگزاری مسابقات جهانی را ضعیف دانست و تاکید کرد: ظاهراً اتحادیه جهانی اصرار به برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان دارد، چون انتخابات هیئت رئیسه هم در پیش است،‌ اما من بعید می‌دانم بتوانند مسابقه برگزار کنند. تا امروز که همه مسابقات‌شان را لغو کرده‌اند. البته باز هم باید تا 14 مهر منتظر ماند و دید اتحادیه جهانی چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.

 

علیاری در مورد حضورش در لیگ برتر تصریح کرد: چند باشگاه با من صحبت کرده‌اند اما هنوز پاسخ قطعی نداده‌ام. احتمال دارد که در دور رفت کشتی نگیرم، اگر چه هنوز چیزی قطعی نیست. شاید برای دور برگشت و نیمه‌نهایی فینال قرارداد ببندم.

 

این کشتی‌گیر در خصوص مسابقات گزینشی المپیک پیش رو گفت: امیدوارم شایسته‌ترین فرد برای این کار به عضویت تیم ملی درآید و بتواند سهمیه وزن 97 کیلوگرم را بگیرد و پس از آن نیز در المپیک صاحب مدال شویم.

کشتی فرنگی مهدی علیاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی فرنگی مهدی علیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست