Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که پنج کشور کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را تحت کنترل خود قرار داده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، نواف بن‌سعد در واکنش به کنار گذاشته شدن الهلال از لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC‌ گفت: این اتفاق نشان داد که تیم قهرمان باشگاه‌های آسیا آسیب‌پذیرین تیم برابر بی‌عدالتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال فوتبال عربستان انجام می‌دهد مشکوک است، زیرا این نهاد فوتبال در آسیا را به دلیل حضور تیم‌های ملی قطر و ژاپن در کوپه‌آمریکا به تعویق می‌اندازد اما تعویق دیدارهای الهلال را به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنانش به ویروس کرونا را نمی‌پذیرد. عربستان باید از AFC به فیفا شکایت کند.

رئیس پیشین باشگاه الهلال عربستان افزود: سه کشور در شرق و دو کشور در غرب قاره آسیا AFC را تحت کنترل خود دارند. مسئولیت اتفاقی که برای الهلال افتاده با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است اما او هیچ‌کاره است و حضورش در این سمت صوری است.

وی عنوان کرد: دشواری‌های تیم‌های سعودی در لیگ قهرمانان آسیا رو به افزایش است و همه از سکوت AFC هنگام سفر این تیم‌ها به ایران و مشکلاتی که با آن مواجه بودند آگاه هستند. الهلال به دلیل مشکلات سیاسی عربستان با قطر درخواست برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشوری بی‌طرف داد اما رد شد. در قطر دیدیم که برای تحریک تیم‌های عربستانی تصویر حاکم این کشور را روی اتوبوس‌ها حک کردند.

سامى الجابر: تصمیم AFC برای کنار گذاشتن الهلال مضحک است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول