Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: کار بازسازی مناطق سیل زده فروردین ۹۸  بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل نهایی است .

وی با تشکر از زحمات استان های معین تصریح کرد: این ستادها مامور در پلدختر، معمولان، چگنی، نورآباد، الیگودرز و ازنا بودند و کار بازسازی مابقی مناطق نیز بر عهده استان لرستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمامی ۲۰ هزار واحد تعمیری به سرانجام رسیده ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی در استان شناسایی شد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد روستایی و مابقی شهری بودند.

رضایی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۶ درصدی احداث این واحدها ادامه داد: با ترک ستادهای معین، مابقی اقدام بازسازی برای تمامی شهرها توسط بنیاد مسکن لرستان انجام می شود.

وی گفت: هرکدام از افراد سیل زده که پرونده تسهیلات معیشیتی یا مسکن آنها باز است به بنیاد مسکن لرستان مراجعه کنند تا بنابر وظیفه قانونی و در راستای اجرای مصوبات دولتی برای آنها اقدام شود.

وی تاکید کرد: این افراد باید قبل از آغاز بارندگی ها واحد خود را تکمیل کنند چراکه بازسازی مشارکت محور است و مردم باید همکاری داشته باشند.

مدیرکل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: به طور معمول برنامه زمان بندی بازسازی ها یکساله است اما  این مهم در خصوص مناطق سیل زده لرستان به دلیل کرونا،  افزایش قیمت ها، تامین زمین و مکان یابی جدید به طول انجامید.

رضایی ادامه داد: برخی سیل زدگان زیربنای بیشتری  برای واحد مسکونی جدید گرفته اند و برخی نیز توان مالی و آورده کمتری داشته اند که باید واحد خود را قبل از اتمام بارش ها به اتمام برسانند.

استان های اردبیل در معمولان، اصفهان در پلدختر، کردستان در ازنا و الیگودرز، مرکزی در چگنی و قزوین در دلفان کار بازسازی مناطق سیل زده لرستان را بر عهده داشتند.

سیل فروردین ۹۸ لرستان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به استان خسارت زد و حدود ۳۳ هزار واحد مسکونی را تحت تاثیر قرار داد.

  

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان اخبار کنکور مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند