Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - یادواره شهدای محله های شوش و مظاهری منطقه 15 در راستای تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور شهردار منطقه برگزار شد.
به گزارش شهر این یادواره با همکاری حوزه 321 بسیج، شهرداری ناحیه 1 و شورایاری محلات در محوطه و فضای باز مسجد ائمه بقیع با حضور شهروندان شهید پرور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم برنامه هایی نظیر خاطره گویی، سخنرانی و مداحی انجام شد و در آن محمدی شهردار منطقه از خانواده های معزز شهدای این محله تجلیل کرد.
در این روز همچنین ویژه برنامه بزرگداشت و یادبود شهیدان ابوالفضل، حسن و علی عابدی با قرائت زیارت عاشورا و مداحی به میزبانی خانواده معزز شهیدان و شهروندان مومن و ولایی در مقابل منزل شهید برپا شد که در آن شهردار، معاونین منابع انسانی و فرهنگی و اجتماعی حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟