Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:38:14 GMT

واکسن آنفلوآنزا تحویل داروخانه‌ها نشده

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۲۷۰۴

رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واکسن آنفولانزا هنوز تحویل داروخانه‌ها نشده است. ناطقان: محمدباقر ضیا رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واکسن آنفلوآنزا هنوز تحویل داروخانه‌ها نشده است و خواهش ما از مردم این است که به اطلاع رسانی های رسمی که از سوی وزارت بهداشت و انجمن داروسازان ایران در خصوص زمان و نحوه توزیع واکسن آنفولانزا صورت می‌گیرد، توجه کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اساس اطلاعات ما، کلیه محموله ‌ای وارداتی واکسن آنفلوآنزا تا کنون تحویل معاونت بهداشتی وزارت بهداشت شده که بر اساس آنچه که ابلاغ شده قرار است در مراکز بهداشتی توزیع شود.

به گفته ضیا، تا زمانی که واکسن ها تحویل داروخانه ها نشده، داروخانه‌ها دسترسی به واکسن ها ندارند و مردم از مراجعه و تجمع در داروخانه ها به منظور دریافت واکسن خودداری کنند.

رئیس انجمن داروسازان افزود: مسؤولین مربوطه هم باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند که توزیع واکسن در شرایط سال جاری که با شیوع کرونا روبرو هستیم، حساسیت های خاص خودش را دارد و اینکه به هرداروخانه ۴ یا ۵ عدد واکسن تحویل دهند، نمی تواند گره گشا باشد. منبع: فارس برچسب ها: واکسن آنفلوانزا ، داروخانه ها ، تحویل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسن آنفلوانزا داروخانه ها تحویل انجمن داروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه