Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همراه‌بودن آب و هوا با بنزین، کم‌فروشی و نیز پرداخت پول بیشتر و دریافت بنزین کمتر ازجمله انتقادات و گلایه‌های شهروندانی است که در جایگاه‌های سوخت ایلام سوخت‌گیری می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت ایلام؛ ادعایی است که شهروندان ایلامی آن را عنوان و بر ادعایی خود مُصر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان بر این باورند که روند تخلف و کم‌فروشی بنزین در برخی جایگاه‌‌های عرضه سوخت ایلام، عیان است؛ اما مسئولان مرتبط به این تخلف رسیدگی نمی‌کنند و از کنار این موضوع می‌گذرند و یا سکوت پیشه کرده‌اند.

"فرهمند" که در حال سوخت‌گیری از یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در بلوار جنوبی امام خمینی(ره) شهر ایلام است به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: شما یک ظرف یک لیتری را بیاورید و در همین جایگاه آن را پرکنید، به ببنید با پُر شدن ظرف یک لیتری، لیترشمار پمپ چقدر برای شما محاسبه می‌کند.

دیگر شهروند ایلامی که خود را "امیری" معرفی کرد و در جایگاه میدان میلاد ایلام سوخت‌گیری کرده است به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: پمپ‌بنزین‌های ایلام هوا می‌فروشند.

این شهروند ایلامی در ادامه افزود: جایگاه‌داران می‌گویند؛ به علت عدم دقت رانندگان در نحوه گرفتن نازل در باک مقداری هوا وارد باک می‌شود و اشتباه محاسبه‌ای مربوط به این مشکل است، اما آیا این موضوع می‌تواند مبنای منطقی باشد.

"امیری"‌ افزود: ظرفیت باک خودروها مشخص است. زمانی که در جایگاه سوخت‌گیری می‌کنید، 5 تا 10 لیتر بیشتر محاسبه می‌شود. آیا اشتباه گرفتن نازل سوخت‌گیری می‌تواند این اختلاف را داشته باشد.

بنزین عرضه‌شده در شهرستان قشم مشکلی ندارد   تعیین میزان حق العمل جایگاه‌داران فروش بنزین و نفت گاز   تاکید دادستان قشم بر توقف ساخت و ساز در ژئوسایت غارنمکدان/ توزیع بنزین در جزیره زیر ذره‌بین دستگاه قضا

همراه‌بودن آب و هوا با بنزین، کم‌فروشی و نیز پرداخت پول بیشتر و دریافت بنزین کمتر ازجمله انتقادات و گلایه‌های شهروندانی است که در جایگاه‌های سوخت ایلام سوخت‌گیری می‌کنند.

علی‌اصغر چاغروندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایلام با بیان این‌که ما موظفیم صدای شهروندان و انتقادات و گلایه آنان را بشنویم و دراین‌ارتباط نیز نظارت لازم انجام می‌دهیم.

چاغروندی گفت: انتظار از مردم آن است که هر جا موردی ا ز کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت در استان ایلام را دیدند با ذکر مورد و نام جایگاه گزارش کنند.

وی افزود: تیم‌های نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایلام ، با دقت و ابزارهای روز به بازدید و بررسی وضعیت جایگاه‌های سوخت ایلام اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض رسیدگی و برخورد می‌کنند.

مهناز همتی،  بند 7 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد را مستند قرار داد و گفت: اداره کل استاندارد استان ایلام به جهت رعایت استاندارهای مورد نظر خود در جایگاه‌های سوخت استان سیستم بین المللی یکاها (SI) به عنوان سیستم رسمی اوزان و مقیاس‌ها را در این جایگاه‌ها اعمال کرده است.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: به طور مکرر و در فواصل زمانی مختلف و بدون اطلاع قبلی سیستم سوخت اعم از نازل‌ها و پمپ‌ها مورد ارزیابی، بازرسی و سنجش صحت اوزان مورد بازدید و بازرسی قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش؛ کم‌فروشی سوخت معضلی جهانی، کشوری و منطقه‌ای است و بیان آن فقط مختص استان ایلام نیست؛ وجود آب، هوا و سایر ناخالصی‌ها نیز در انواع سوخت‌ها کم و بیش وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر این معضل باشد.

اما مردم استان ایلام انتظار دارند مسئولان مرتبط با دقت، بدون اغماض و قاطع و تاثیرگذار بر روند بازرسی‌ها اهتمام داشته باشند و با متخلفان و کم فروشان برخورد لازم را معمول دارند تا معضل موجود بیش از این دامن استان ایلام را نگیرد.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایگاه های سوخت ایلام جایگاه های سوخت سوخت گیری استان ایلام کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳