Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک فروند هواپیمای غیرنظامی از سمت قزوین در حال پرواز بوده که به دلایل نامشخص در فرودگاه احمدآباد در شهر نظرآباد در ساعت ۸.۰۸ دقیقه صبح امروز سقوط می‌کند.

وی افزود: این هواپیمای تک موتوره، دو سرنشین داشته است، یک خلبان و یک کمک خلبان که در این حادثه خلبان دچار شکستگی از ناحیه پا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه خلبان سطح هوشیاری بالایی دارد و کمک خلبان بدون هیچ گونه تروما و آسیب دیدگی از صحنه خارج می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: هر دو نفر برای بررسی‌های بیشتر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند و اخبار دیگری مبنی بر فوت این سرنشینان که در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد.

کد خبر 5032331 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی خالدی اورژانس سقوط هواپیما شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هفته دفاع مقدس قوه قضاییه ترافیک ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا وضعیت راهها اربعین حسینی کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی آیت الله سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از فوت دو نفر و مصدوم‌شدن دو نفر در تصادف محور بروجرد-اراک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد قدمی عصر امروز با اشاره به وقوع تصادف در محور بروجرد - اراک، اظهار داشت: برخورد رخ‌به‌رخ خودروی تویوتا و 206 در کیلومتر 20 این محور ساعت 15:30 دقیقه گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل امدادی پایگاه امداد‌ و نجات بین‌شهری زالیان به محل حادثه در محور بروجرد - اراک، افزود: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو نفر دیگر در دم جان‌باختند.

تصادف در آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد با 7 فوتی + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: مصدومان حادثه در محور بروجرد - اراک با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و فوتی‌های این حادثه نیز به آرامستان تحویل شدند.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت