Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چنین روزی در سال 1390 سپاهان به دلیل استفاده از رحمان احمدی که دو اخطاره بود، در لیگ قهرمانان آسیا بازنده اعلام شد. 

تقویم طرفداری امروز به چهارم مهر ماه اختصاص دارد، روزی که سپاهان در سال 1386 موفق به صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. 

استقلال تهران به مقام نخست رقابت های فوتبال جام گلدستون رسید

تیم استقلال تهران عصر روز پنجشنبه با غلبه بر تیم فولاد خوزستان بـــه مقـــام نخست مسابقات فوتبال اتحادیه باشگاه های ایران (جام گلدستون ) دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین دیدار که به قضاوت علی خسروی  و در ورزشگاه تختی تهــــران برگزار شد تیم استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر از سد تیم فولاد خوزستان گذشت و فاتح این پیکارها شد. تنها گل این دیدار را یدالله اکبری در دقیقه 69 از روی نقطــــه پنالتی برای تیم استقلال تهران به ثمر رساند. (۴ مهر ۱۳۸۱)

مدیر باشگاه الشباب: با علی دایی هیچ مشکلی ندارم

مدیر باشگاه الشباب امارات عربی متحده که" علی دایی" بازیکن مشهــــور ایرانی را در اختیار دارد گفت: هیچ مشکلی با این بازیکن حرفه ای ایرانی برای شرکت در بازیهای آسیایی پوسان ندارد.  سعید عبدالغفار مدیر باشگاه الشباب افزود، در زمینه رفتن علی دایی به کره جنوبی برای شرکت در این بازی ها مشکلی وجود ندارد و وی امروز عازم کره خواهد شد.(۴ مهر ۱۳۸۱)

سپاهان ایران به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

تیم فوتبال سپاهان ایران در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 در برابر تیم کاوازاکی فرانتیل ژاپن پیروزشد وبه مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام قهرمانان باشگاه های آسیا صعود کرد. دو تیم پس از 120 دقیقه تلاش در دیدار برگشت خود در مرحله یک چهارم نهایی درورزشگاه تودوروتی شهر کاوازاکی ژاپن نتوانستند به گلی دست یابند و نتیجه به ضربات پنالتی سپرده شد. هادی عقیلی، محرم نویدکیا، عبدالوهاب ابوالهیل، فرشاد بهادرانی و جلال اکبری پنالتی زنان تیم سپاهان بودند که هر پنج نفر پنالتی خود را به گل تبدیل کردند. (۴ مهر ۱۳۸۶)

کنفدراسیون فوتبال آسیا سپاهان را بازنده اعلام کرد

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان را به دلیل استفاده از یک بازیکن دو اخطاره در جریان برتری مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان این قاره، با نتیجه 3 بر 0 بازنده اعلام کرد. ه گزارش سایت این کنفدراسیون، سپاهان در این بازی که روز 14 سپتامبر (23 شهریور) برگزار شد، 1 بر 0 پیروز شده بود. کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا اعلام کرده است، حمان احمدی پس از دریافت دو کارت زرد هنگام بازی برای تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باید یک جلسه محرومیت خود را سپری می کرد. (۴ مهر ۱۳۹۰)

کی روش با دیدار تیم ملی مقابل تیم ملی فلسطین موافقت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای دیدار تیم های نفت تهران و ملوان به ورزشگاه دستگردی تهران رفته بود درجمع خبرنگاران این خبر را اعلام کرد. کی روش  درخصوص دیدار دوستانه تیم ملی با تیم فوتبال فلسطین نیز گفت: خوشبختانه با تلاش‌های علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال موفق شدیم برگزاری این بازی را قطعی کنیم.  به اعتقاد وی یافتن تیمی برای بازی دوستانه دراین مدت کوتاه کار بسیار سختی بود که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم. (۴ مهر ۱۳۹۰)

تلاش رويانيان برای بازگشت جادوگر

 يك مقام مسئول در باشگاه پرسپوليس گفت: محمد رويانيان مديرعامل باشگاه علاقه مند به حضور علی كريمی در پرسپوليس است و در اين راه تمام تلاش خود را بكار خواهد گرفت. این مقام مسئول به ایرنا گفت: قرار است امروز و فردا جلساتی با ژوزه برگزار شود تا در خصوص بازگشت علی كریمی به پرسپولیس با او صحبت شود. (۴ مهر ۱۳۹۱)

فركی : كریمی می داند دستیاران ایرانی كی روش سر انجام خوبی نداشتند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران قبول مسوولیت درتیم ملی را به علی كریمی تبریك گفت و با آرزوی موفقیت برای وی یادآور شد كه این بازیكن محبوب خود می داند دستیارانی ایرانی كی روش سرانجام خوبی در تیم ملی نداشته اند. علی كریمی روز پنجشنبه از سوی كارلوس كی روش به عنوان دستیار وی در تیم ملی انتخاب شد. (۳ مهر ۱۳۹۳)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانان آسیا استقلال تهران لیگ قهرمانان بازنده اعلام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته ۲۹ فصل گذشته شبی خاص در اصفهان بود، سپاهان در نقش‌جهان با ۵ گل پیکان را شکست داده بود و در میان شادی هواداران اصفهانی میگوئل تکسیرا با لبخند همیشگی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا به کادر فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا اضافه شود. هر چند باشگاه سپاهان در اول تیرماه رسما جدایی تکسیرا از سپاهان را اعلام کرد، اما ورزش سه چهل روز پیش از این اعلام رسمی خبر جدایی تکسیرا از سپاهان را منتشر کرده بود.

تکسیرا که پیش از حضور در سپاهان در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن دستیار امیر قلعه‌نویی بود، در پنج سال حضور خود در کادر فنی سپاهان با امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس همکاری کرد تا تبدیل به عضو ثابت کادر فنی سپاهان شود.

حضور مداوم تکسیرا در سپاهان و همکاری با سه سرمربی او را تبدیل به مغز متفکر نیمکت سپاهان کرده بود و نبود او روی نیمکت این تیم از زمستان سال گذشته که نتایج عجیب و دور از انتظار سپاهان آغاز شد، به شدت احساس می‌شد.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، تکسیرا نیز از این تیم جدا شد و در آخرین روز‌های فروردین و پیش از دیدار سپاهان و ذوب آهن به تیم سابق خود بازگشت.

پس از بازگشت تکسیرا به سپاهان این تیم در دو دیدار خود مقابل ذوب آهن و ملوان به برتری رسیده تا به میزان زیادی از روز‌های بد و عجیب خود فاصله بگیرد. تکسیرا که ۸ سال در فوتبال ایران حضور داشته، شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد و به نظر می‌رسد بازگشت دوباره او به سپاهان تاثیر مثبتی بر روند تاکتیکی این تیم داشته است.

دیگر خبرها

  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران