Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:04:31 GMT

آبروریزی نتانیاهو بخاطر چند تکه لباس کثیف

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۲۴۹

آبروریزی نتانیاهو بخاطر چند تکه لباس کثیف

به گزارش خبرگزاری مهر، واشنگتن پست در گزارشی به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که نتانیاهو و همسرش هنگام سفرهای دیپلماتیک و رسمی به واشنگتن، همیشه چمدان‌هایی پُر از لباس‌های کثیف همراه خود می‌آورند تا مجانی در هتل محل اقامتشان شست‌وشو و تمیز شوند.

واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکا که از این مسأله مطلع هستند، نوشت: در طول سال‌های گذشته، نتانیاهو میان کارکنان مهمانسرای ریاست جمهوری آمریکا (که به عنوان خانه بلر و نیز اختصاصی‌ترین هتل جهان شناخته می‌شود) شهرتی در خصوص به همراه آوردن باری ویژه در سفرهایش به واشنگتن کسب کرده است؛ باری که شامل ساک‌ها و چمدان‌های پُر از لباس‌های کثیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش واشنگتن پست، این لباس‌ها بطور مجانی از سوی کارکنان مجموعه مهمانسرای ریاست جمهوری آمریکا شست و شو می‌شود.

یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، به واشنگتن پست گفت: نتانیاهو تنها مقامی است که چمدان‌هایی از لباس‌های کثیف را برای شست‌وشو پیش ما می‌آورد. او در ادامه افزود: پس از چندین سفر مشخص شد این کار وی عامدانه است.

به نوشته واشنگتن پست، در سال ۲۰۱۶ نیز نتانیاهو از دادستانی کل به منظور جلوگیری از انتشار صورتحساب خشکشویی او مطابق با قانون «آزادی اطلاعات» شکایت کرده بود.

پایگاه اسرائیلی «تایمز اسرائیل» هم با ارجاع به گزارش‌های پیشین خود درباره این عادت عجیب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نوشت: گزارش واشنگتن‌پُست گمانه‌زنی‌ها و شایعات ۱۰ ساله درباره عادت نتانیاهو و همسرش به شست‌وشوی رایگان لباس‌های کثیف‌شان را تأیید می‌کند.

کد خبر 5032360 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: نتانیاهو سارا نتانیاهو رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا افشاگری ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ ایران امارات متحده عربی بحرین لبنان ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عربستان سعودی ترکیه لباس های کثیف واشنگتن پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا