Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:14:18 GMT

مناطق شمالی کشور بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۶۵۳

مناطق شمالی کشور بارانی می‌شود

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان هواشناسی، شنبه هوای مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارانی است. 

این سازمان برای دوشنبه بارش هایی را در مازندران پیش بینی کرد که ادامه آن می تواند به خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و نیز دامنه های جنوبی البرز و شمال تهران و سمنان نیز کشیده شود، یکشنبه بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آرام خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای یکشنبه و دوشنبه ۶ و ۷ مهرماه نیز در شمال غرب و غرب کشور، شاهد رگبار لحظه ای خواهیم بود، همچنین برخی مناطق پایتخت فردا (شنبه) بارانی است و دوشنبه و سه شنبه نیز هوای تهران خنک تر می شود.

پیشینه دمای امروز و ۲ روز آینده تهران نیز به ۳۱ درجه بالای صفر می رسد و دوشنبه و سه شنبه به ترتیب ۲۸ و ۲۶ درجه بالای صفر پیش بینی می شود، اکنون دمای شمیرانات ۱۶ درجه و مهرآباد ۲۰ درجه بالای صفر گزارش شده است.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور مازندران بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور مازندران بارش باران سازمان هواشناسی كشور مازندران بارش باران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه گزارش مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. در این مناطق کشور مقادیر تجمعی بارش ۱۰۰-۷۵ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.
بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز دریای خزر با مقدار میانگین ۲۹.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۰۰ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه در هفته جاری خواهد بود.

همچنین حوضه آبریز مرزی شرق با مقدار میانگین ۰.۴ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۹ میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه ۱ کشور است.

از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه تالش، مرداب انزلی با متوسط بارش ۵۳.۴ میلی‌متر و بیشینه بارش ۱۰۰ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۲۷.۲ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۹۵.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو هستند.
از میان استان‌های کشور، استان‌های شمال غربی و حاشیه دریای خزر با بارش تجمعی معادل ۱۰۰-۷۵ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

کد خبر 6097395 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود