Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب اخبارى که از فناورى‌های فضایی به گوشمان می‌رسد، به فرستادن میمون و یا انسان به فضا و کشف کیهان محدود می‌شود و برخی از ما نمی‌دانیم که پرتاب ماهواره و صرف کردن این مقدار هزینه، انرژی و زمان غیر از دستیابی به علوم جدید چه سودی برای بشر به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چندسال اخیر سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی وزارت ارتباطات ایران قصد داشته تا به همین ناآگاهی‌ها پاسخ دهد و نتیجه این فناوری‌های فضایی را وارد زندگی مردم کند. کسب و کار‌های فضاپایه از همین‌جا بود که در ایران متولد شدند و با اقداماتی که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید، تأثیر مثبتی که این فناوری در زندگی بشر گذاشته را خواهید دانست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید عبور دو صخره آسمانی از کنار زمین /انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضایی پرتاب موشک پرتاب ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!

ناصر زینعلی، خواننده معروف سبک پاپ ویدیویی با عنوان «عشق زندگی‌اش» در کنار یک زن منتشر کرد که در فضای مجازی با استقبال خوبی همراه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»
  • «بویینگ» و «ناسا» فضاپیمایی جدید پرتاب خواهند کرد
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت