Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام غفاری‌زاده روز جمعه در جمع بسیجیان و پیشکسوتان پایگاه‌ مقاومت شهید همت کوی امام سجاد(ع) این شهر، اظهارداشت: نقش بسیجیان هنرمند در این زمینه خاص و محوری است.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا هر کسی به نوعی همراه شهدا و ایثارگران شود و با هنر و ابتکار خود رشادت‌های زنان و مردان آن دوران بیادماندنی را ثبت و بازخوانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمیرم ادبیات را بستری برای ماندگاری هشت سال دفاع و حماسه دانست و افزود: بخشی از این ماندگاری با خلاقیت و تلاش نویسندگان کشورمان محقق شده اما بخش زیادی باقی مانده است.

به گفته غفاری زاده  باید این نوشتن ها و خلاقیت ها به گونه‌ای باشد که قشر نوجوان و حتی کودک در جامعه بتواند موضوع و مجاهدت‌های دفاع مقدسی را فهم کند و برایش جذاب باشد.

 وی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب جوانان نقش محوری و اساسی دارند همچنان که در دفاع مقدس به همین گونه بود و جوانانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند نقش مهمی در پیروزی ها و دفاع از دین و میهن داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سمیرم با بیان اینکه جوانان ایرانی، پاک و شجاع به دور از بعضی مصلحت اندیشی ها و محافظه کاری‌ها همیشه به دنبال انجام کارهای بزرگ در شرایط سخت هستند که اگر به آنها اعتماد کنیم فراتر از انتظار ما کار می‌کنند و منشأ اثر خواهند بود.

غفاری زاده نمونه موفق این کارهای بزرگ را در فعالیت‌های دانش بنیان و پیشرفت ها در صنعت دفاعی کشور شاخص برشمرد و گفت: تکیه بر توان و نیروی جوان داخلی با روحیه جهادی و بسیجی رهایی بخش ما از همه سختی‌ها و گذرگاه‌های تاریخی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به کمک‌های مومنانه و طرح مهر کریمانه در دوران سخت کرونایی اشاره کرد و افزود: جهاد مقدس امروز در عرصه بهداشت، سلامت و تامین معیشت نیازمندان و آسیب دیدگان دنبال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سمیرم دفاع از مظلومان را تکلیف امروز هر بسیجی و فرد آزاده‌ای دانست و تصریح کرد: قلدرهای مستکبر هر جا که بتوانند به نام حقوق بشر دست اندازی و کشتار می‌کنند و این ما هستیم که مقتدرانه جلوی آنان ایستاده‌ایم و راه سردار سلیمانی عزیز را ادامه می‌دهیم.

بر همین اساس و به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس کتاب‌های یک قبیله برای رفتن وکدخدای آشپزخانه روایتی داستان گونه از زندگی برادران شهید عبدالعلی و علیرضا جوادی به قلم فهیمه قبادی و عباسعلی صدری و خاطرات حاج فضل الله ابافت، رزمنده و خیّر شهرضایی در کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا رونمایی شدند.

شهرستان‌های سمیرم و شهرضا به ترتیب در ۱۶۰ و ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شدند.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس سمیرم اقتدار 40 حقوق بشر آمریکایی پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس سمیرم اقتدار 40 حقوق بشر آمریکایی جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس سمیرم اقتدار 40 حقوق بشر آمریکایی اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود