Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا  مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: دومین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه محروم چم‌پلک بخش شاهیوند شهرستان چگنی برپا شد.

سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا  اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه شهرستان چگنی، دومین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام جهانگیر بیرانوند در «چم پلک شاهیوند» به مدت یک روز برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل فوق تخصص قلب و عروق، دو متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان، متخصص عفونی، متخصص کودکان، متخصص رادیوژی همراه با دستگاه سونو پرتابل، سه پزشک عمومی و ۲ دندانپزشک به همراه ۳۰ نفر کادر پزشکی و پشتیبانی همراه تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم یک هفته قبل از برپایی توسط ریاست بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان چگنی انجام شد، بیان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل ۷۰۰ نفر از جمعیت روستا‌های تابع منطقه خدمات مستقیم همراه با پروتکل‌های بهداشتی ارائه شد و علاوه بر خدمات پزشکی خدمات دندانپزشکی و رادیولوژی نیز به صورت رایگان انجام گرفت.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی هفته دفاع مقدس بیمارستان بسیج جامعه پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه