Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:47:32 GMT

زوریا لوهانسک در انتظار موافقت صیادمنش

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۵۶۹

در حالی که طی روزهای گذشته اخباری در ارتباط با انتقال الهیارصیادمنش به تیمی از اوکراین منتشر شده اما هنوز هیچ انتقال رسمی صورت نگرفته است.

به گزارش"ورزش سه" الهیار صیادمنش مهاجم 19 ساله و ایرانی تیم فنرباغچه هنوز به طور رسمی با زوریا   قرارداد نبسته است. خبرگزاری "ایرنا" به نقل از رسانه های اوکراینی نوشت که  باشگاه زوریای لوهانسک اوکراین هنوز به دنبال امضای قرارداد با اللهیار صیادمنش است، او در حالی برای انتقال به این باشگاه مخالفت خود را اعلام کرد که فنرباغچه خواستار پرداخت ۷۰ درصد مبلغ انتقال وی به اوکراین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


همچنین انتقال قرضی صیادمنش به زوریا ۱.۵ ساله است و پس از پایان این مدت زوریا می‌تواند با پرداخت ۳.۵ میلیون یورو به صورت قطعی این بازیکن را خریداری کند.

 

 

 


صیادمنش که با عملکرد خوبش در استقلال توانسته بود فصل گذشته به فنرباغچه بپیوندد، اما در این تیم فرصت زیادی پیدا نکرد.


این بازیکن ۱۹ ساله در مقطعی به صورت قرضی در تیم استانبول اسپور به میدان رفت.ذاو در ماه گذشته در لیست خروج تیم فنرباغچه قرار گرفت، همچنین پیش از آن باشگاه ماریوپول اوکراین پیشنهاد رسمی برای جذب این مهاجم ایرانی را به تیم فنرباغچه داده بود.


او  با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو از باشگاه استقلال به فنرباغچه پیوست، پس از انتقال قرضی به استانبول‌اسپور، در مجموع هفت دیدار لیگ دسته یک ترکیه و چهار بازی جام حذفی برای این تیم موفق به زدن یک گل شده است.


صیادمنش که با قراردادی پنج ساله راهی فنرباغچه شده است، در لیگ هجدهم عنوان پدیده مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود و علاوه بر این جوان‌ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران نیز لقب گرفت.

ترکیه فنرباغچه الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه فنرباغچه الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که اسرا و به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرد تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات دفاعی قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات دفاعی تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه توسعه یافته ارائه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام