Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:34:54 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۶۷۹

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

خواف- امام جمعه خواف گفت: آنچه باعث پیروزی رزمندگان شد، ایمان، تقوا و شجاعت بود. در هشت سال دفاع مقدس دو ابرقدرت شرق و غرب و کشورهای مختلف به کمک صدام آمدند و در مقابل شجاعت، ایمان و تقوای رزمندگان ما قرار گرفتند و شکست خوردند.
حجت الاسلام سید ذبیح الله شمسیان افزود: جوانان و ملت ایران امروز باید مراقب شبهه افکنی دشمنان و تحریف حقایق دفاع مقدس توسط آنان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با اینکه کشورهای اروپایی در خصوص مکانیسم ماشه با آمریکا همراهی نکردند اما پنهان کار بوده و قابل اعتماد نیستند لذا مسوولان باید آگاه، بصیر و هوشیار باشند و به ولی فقیه اقتدا کنند.
امام جمعه خواف در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا نیز گفت: دستورالعملهای بهداشتی باید رعایت شود و نباید نسبت به این ویروس بی اعتنا باشیم.

درگز- امام جمعه درگز هم گفت: دفاع مقدس، جنگ روایت‌هاست و دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف در مقابله با حق به دنبال وارونه جلوه دادن حق و باطل و حقایق جنگ و سیطره بر افکار عمومی هستند.

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی افزود: در ارتباط با هفته دفاع مقدس نباید از نقش بی بدیل امام خمینی (ره) و دستاوردهای آن از جمله امنیت و مدلسازی جدید حضور مردم در دفاع مقدس غفلت کنیم. امروز فرهنگ و الگوی بسیج مردمی به دیگر کشورها نیز صادر شده و ملتهای آزاده از این جریان مردمی الگوپذیری کرده‌اند.

وی با اشاره به نهم مهر ماه روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی ادامه داد: قراردادهای صلح با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است. امروز مساله اول مسلمانان و جهان اسلام موضوع فلسطین است و نباید از آن غفلت کنیم.

برچسب‌ها سبزوار تربت حیدریه خواف درگز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار تربت حیدریه خواف درگز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سبزوار تربت حیدریه خواف درگز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه سنندج
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم