Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: کار جهادی اقدامی برخاسته از ایمان است و انسان در این راستا از تمام ظرفیت خود برای خدمات رسانی استفاده می کند.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم، مهمترین شاخصه دولت در تراز انقلاب است و باید شعار خدمت رسانی به محرومان، در جامعه همگانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دهم مهر ۱۳۶۰ سالروز صدور رای بی کفایتی بنی صدر است و پس از آن مردم، مقام معظم رهبری را با انتخابات قانونی و اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهوری وقت انتخاب کردند و در مسائل سخت کشور همواره انتخاب افراد انقلابی و اصلح واجب است.

خطیب جمعه آستارا ادامه داد: کار جهادی به معنای عبور از موانع، فراموش نکردن آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا و اشتیاق برای خدمات رسانی به مردم است و مسئولان باید این امور را سرلوحه کارها قرار دهند.

حافظ نیا گفت: توان و انگیزه قشر جوان به مراتب بالاتر از افراد پیر است و البته از تجربه های آن افراد نیز باید در جای خود استفاده شود و اعتماد به جوانان و سپردن کار به آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد در فضای مجازی به ایجاد شبهه پیرامون مسائل دینی و مذهبی می پردازند اما انسان های باتقوا باید به مسائل مفید گوش دهند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا مسئولیت اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور دولت گروه های جهادی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مسئولیت اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور دولت گروه های جهادی کارآمدی دولت آستارا مسئولیت اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور دولت گروه های جهادی کارآمدی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود

امام جمعه اهواز گفت: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

به گزارش مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود