Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به بلاتکلیفی کارخانه سیمان خلخال اظهار کرد: احداث این کارخانه سال‌هاست که بلاتکلیف بوده و سوله‌ها و زیر ساخت‌های این کارخانه به حال خود در جاده خلخال به شاهرود رها شده است.

وی افزود: برای این واحد تولیدی، تسهیلات در جهت اشتغال و هم در جهت تولید پرداخت شده بود که نه به کارگیری شد و نه کارخانه‌ای احداث گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خلخال به سفر مقام عالی قوه قضائیه به استان اردبیل اشاره و ضمن پربرکت خواندن حضور حضرت آیت الله رئیسی در استان گفت: مساله اشتغال جوانان خلخال و کارخانه نئوپان خلخال نیز به عنوان یک واحدتولیدی و صنعتی باید حل و فصل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال به لزوم ایجاد حوزه قضایی در بخش شاهرود خلخال تاکید کرد و اذعان داشت: در بخش شاهرود نیازمند وجود حوزه قضایی هستیم و این یکی از نیازهای مردم در این بخش است.

اسدی به لزوم مقابله مردمی با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی یکی از الزمات بوده و مردم باید به قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی پایبند باشند و عمل نمایند.

امام جمعه خلخال با تسلیت ایام صفر بیان داشت: فلسفه جهاد  در قلب مردم جای گرفته و مکتبی که سید الشهدا(ع) در پیش گرفتند عزت بود و هیچ وقت به ذلت تن در ندادند.

اسدی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و حضور غیرتمند رزمندگان شهرستان خلخال در هشت سال دفاع مقدس از زحمات آنان تجلیل و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی خطاب به بازاریان شهرستان خلخال و اصناف تصریح کرد: با توجه به وضعیت کشور و تورم موجود، بازاریان با انصاف با مردم برخورد کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به فصل پرداخت مالیات در جامعه از اداره امور مالیاتی و دارایی شهرستان خلخال نیز خواست تا در دریافت مالیات از اصناف تا حدامکان مشکلات این قشر را در نظر گرفته و در دریافت مالیات همکاری لازم را به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه خلخال گرانی کارخانه سیمان هفته دفاع مقدس جمعه خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!