Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@11:50:07 GMT

بازوبندی که برای سیدحسین خوش‌یمن است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۱۴۵

بازوبندی که برای سیدحسین خوش‌یمن است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدحسین حسینی در بازی گذشته تیمش مقابل الاهلی عربستان نمایش خوبی داشت و به غیر از یک سیو امیدبخش و فوق العاده در نیمه اول که به نوعی استقلال را به بازی برگرداند، در سایر دقایق نیز عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشت.
نکته قابل توجه درباره حسینی این است که در نیمه دوم بازی گذشته مقابل الاهلی عربستان او با مصدومیت وریا غفوری بازوبند کاپیتانی تیمش را بر دست بست و توانست دروازه اش را هم تا پایان بازی بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوبند کاپیتانی استقلال در فصل جاری هر زمان غفوری در زمین نبوده به حسینی رسیده و جالب اینکه این دروازه بان هر زمان بازوبند را بر بازو بسته عملکردش بسیار خوب بوده است. به عبارت بهتر می توان گفت بازوبند کاپیتانی برای حسینی خوش یمن است و به این گلر انرژی خاصی می‌دهد.
جالب اینکه غفوری در بازی فردای استقلال مقابل پاختاکور هم غایب است تا بازوبند کاپیتانی بار دیگر به حسینی برسد و باید دید اینبار هم عملکرد خوب این دروازه بان در بازی یک هشتم نهایی ادامه خواهد داشت یا خیر.

هومن جعفری کد خبر: 1073613 برچسب‌ها استقلال تهران سید حسین حسینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی بازوبند کاپیتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا