Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@21:31:58 GMT

مقاومت؛ رمز غلبه بر زورگویی استکبار

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۱۹۷

مقاومت؛ رمز غلبه بر زورگویی استکبار

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: زنده نگه داشتن دلاوری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس وظیفه همگانی است و باید با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور این ارزش‌ها حفظ و برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه ایستادگی و صبر در برابر متجاوزان در طول تاریخ سبب پیروزی مسلمانان شده است، افزود: این امر موجب شده تا زورگویان و مستکبران از زیاده خواهی خود عقب‌نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیوانی ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی با تقدیم ده‌ها شهید، جانباز و آزاده وجبی از خاک را به دشمن ندادیم و این موضوع دستاوردی بسیار بزرگی برای کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ تمامیت ارضی کشور تنها با مقاومت ملت ایران مقدور شد، گفت: در چند صد سال گذشته، بخش‌هایی از سرزمین ایران به ویژه شمال کشور به متجاوزان واگذار و بخش‌های از آن جدا شد که هم اکنون در اختیار آنها است.

لیوانی با اشاره به دفاع مقدس اظهارکرد: همان طور که رزمندگان اسلام در خطوط مقدم مشغول نبرد با دشمن بعث بودند در پشت جبهه هم رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی صورت گرفت که در نتیجه جنگ تأثیر گذار بود.

امام جمعه موقت گرگان به آخرین ثمره مذاکره و پرهیز از مقاومت در تاریخ ایران اشاره کرد و گفت: بحرین در نیم قرن پیش به عنوان استان چهاردهم ایران بود، اما با توطئه انگلیسی‌ها و تحت عنوان مذاکره با همکاری سازمان ملل بدون جنگ و خونریزی با یک سیاست برنامه ریزی شده به عنوان یک کشور از سرزمین ایران جدا شد.

گفتنی است به سبب شیوع کرونا و رعایت ملاحظات بهداشتی و پیشگیرانه خطبه‌های نماز جمعه بسیار کوتاه و خلاصه ایراد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو

به گزارش خبرآنلاین،مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

عصرایران در خبری نوشت:در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902737

دیگر خبرها

  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند