Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: رزمندگان قهرمان با دستان خالی ولی با تکیه بر دین و برای یاری کردن مکتب اسلام  بر دشمنان پیروز شدند.

وی ادامه داد: سپاهیان و بسیجیان خداباور و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در طول هشت سال دفاع مقدس با وحدت و اطاعت از ولایت ‌فقیه نه تنها بر دشمن بعثی بلکه بر جبهه گسترده استکبار به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد، علت دشمنی آمریکا و اروپا را با ایران به خاطر ایستادگی مردم و مسوولان بر ارزش‌های دینی و انقلابی و ایستادگی بر اصول انقلاب ذکر کرد که باید این روحیه بیش از گذشته در کشور جاری باشد .

ناصری یزدی در ادامه به گرانی دلار و قیمت برخی کالاها اشاره کرد و گفت: این مساله فشار زیادی بر مردم تحمیل کرده و مسوولان باید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام جدی تری انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مسوولان واحدهای تولیدی و صنعتی با در نظر گرفتن شرایط کشور و مردم در کنترل قیمت‌ها اقدام کنند تا بیش از این بر طبقات ضعیف جامعه فشار وارد نشود.

ناصری یزدی در ادامه به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان از این بستر برای شایعات و شبهات علیه نظام اسلامی استفاده می‌کنند بنابراین باید برای برون‌رفت از آن توسط نهادها و مسوولان اقدام لازم انجام دهند.

نمازجمعه قبل از شیوع کرونا در اوایل اسفند ماه سال ۹۸ در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه می‌شود که امروز در ۲۴ منطقه این آیین عبادی و سیاسی برگزار شد .

امسال حدود چهار هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس( ۳۱ شهریور الی ششم مهر ماه)  در استان یزد پیش بینی شده است. 

برچسب‌ها دفاع مقدس یزد ستاد اقامه نماز کشور آیت الله محمدرضا ناصری پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس یزد ستاد اقامه نماز کشور دفاع مقدس یزد ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود