Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز  جمعه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ محمود ترفع در مورد وضعیت لاستیک اتوبوس‌های شرکت واحد با توجه به آغاز فصل بارندگی گفت: لاستیک مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی به اندازه کافی خریداری شده و از این بابت آمادگی کامل داریم.

ترفع در خصوص وضعیت ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد در مقایسه با گذشته نیز تاکید کرد: با توجه به ورود ۵۴ دستگاه مه پاش سرد موسوم به فوگر، عملیات ضد عفونی کردن ناوگان هم در بخش خصوصی و اتوبوس‌های تک‌کابین و هم در خطوط بی آر تی و اتوبوس‌های دوکابین به مراتب بهتر از گذشته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با وجود سهم پایین اتوبوس‌های شرکت واحد در تولید آلاینده‌های هوای تهران به ویژه آلاینده‌های گازی، تمام تلاشمان را می‌کنیم که همین سهم اندک را نیز به حداقل میزان ممکن کاهش دهیم، اظهار کرد: واقعیت این است که بیش از ۶۲ درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده شده و باید از رده خارج شود اما به دلیل محدودیت‌هایی که با آنها روبه‌رو هستیم، چاره‌ای جز استفاده حداکثری از ناوگان موجود نداریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه به دلیل فرسودگی ناوگان، بازسازی و بهسازی اتوبوس‌های فرسوده موجود را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: 

در حال حاضر بیش از ۳۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده هستند که بالطبع، آلودگی آنها از اتوبوس‌هایی که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند، به مراتب بیشتر است.

 وی با اعلام اینکه معمولاً با ورود به فصل پاییز به دلیل افزایش ترددهای درون‌شهری و وقوع پدیده اینورژن، آلودگی هوای تهران تشدید می‌شود، افزود: سهم اتوبوس‌های شرکت واحد در تولید ذرات معلق هوای تهران ۵ درصد و در تولید آلاینده‌های گازی تنها نیم درصد است.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران شهر تهران شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اخبار کنکور اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت