Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهارم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


۱۴۵۸...۰۹۱۳: سلام سند خدمات‌رسانی رزمندگان دفاع مقدس چرا اجرا نمی‌شود رزمندگان فاقد بیمه نیازمند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۹۷۳۷...۰۹۳۰: سلام و وقت بخیر به باشگاه خبرنگاران خواهش می‌کنم لطف کنید پخش کنید که چرا کارگزاری فارابی یا همان سعدی چرا بعد از دو ماه فروختن هنوز پول فروش سهام عدالت رو واریز نمی‌کند.. خیلی‌ها معترض هستم و تصمیم گرفتیم به شما پیامک بدیم تا حداقل شما صدامونو بشنوید.. با تشکر از رسیدگی شما پیامک بدیم تا حداقل شما صدامونو بشنوید.. با تشکر از رسیدگی ش


۷۱۵۶...۰۹۹۱: سلام لطفاً خبر افزایش سن ورود به فرهنگیان پیگیری کنید و خبر قطعی رو اعلام کنید هستند کسانی مثل من ک شدیداً منتظر این خبر هستند تا شروع کنن به درس خواندن.


۲۰۹۰...۰۹۳۸: باسلام لطفاً اطلاعاتی از تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان از دریافت هدایای خود از خودروسازان بابت سکوتشان از عملکرد ضد ایرانی همانند دنا پلاس نمایندگان به مردم ارائه بدین با تشکر.


۷۴۵۴...۰۹۹۱: بچه‌های خبرنگاران جوان تو را به حضرت عباس از مسولین بیمه روستای بخواهید که بیمه روستای ۳۰ را از سال کمتر کنند و مثل بیمه‌ای معلمین و بیمه‌ای کارمندان یا مثل افزایش حقوق‌بگیران از بیمه‌ای روستای هم حمایت کنند رسیدگی شود


۶۸۸۷...۰۹۰۲: با سلام چرا هیچ‌کس به فکر گران‌فروشی نیست یک قوطی تن ماهی ۲۶هزار تومان انصاف کجا رفته چرا رسیدگی نمی‌شود


۷۱۹۱...۰۹۱۹: سلام. در روستای پروچ شهرستان خلخال مرتع حریم روستا با وجود منع قانونی و مخالفت مردم و اداره منابع طبیعی واگذارشده. چطور اطلاع‌رسانی کنم؟


۱۵۵۰...۰۹۳۶: به دلیل اینکه نیروی انتظامی بسیاری از مدارکی را که به دلیل نقص قانون از صاحبان وسایل نقلیه از جمله پلاک قدیمی و بلاتکلیف توسط پارکینگ دار فروخته می‌شود لطفاً با مسئولان مربوطه مصاحبه شود


۱۵۵۰...۰۹۳۶: بسیاری از پارکینگ دار‌ها وسایط نقلیه مخصوصاً موتورسیکلت را که فاقد بعضی از مدارک هست و تنها وسیله نقلیه یک خانواده بی وسایط نقلیه است و از قشر ضعیف ازنظر توان مالی است توسط پارکینگ دار‌ها فروخته می‌شود چه کسی باید روی پارکینگ دار‌ها نظارت کند این کار مصداق فروش مال غیر و یا فروش اموال تملیکی و مسروقه توسط پارکینگ دار‌ها است لطفاً این مورد که خواسته بسیاری از مردم است را پیگیری نمایید چرا باید مردم چوب نقص قانون را بخورند


۳۵۷۱...۰۹۳۹: سلام من یه دانش‌آموز کنکوری نظام قدیمم ک تو یه روستای دورافتاده و محروم زندگی می‌کنیم تو این وضع اقتصادی خراب چجوری بریم منابع جدید کنکور دوباره بخریم شما رو به خدا صدای مارو برسانید که کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید ما نمی‌دانیم بریم تو سایت سازمان سنجش اعتراض بدیم ب این نظرشان شما را به خدا قسم این صدا‌های ما رو برسانید که نظام قدیم روتمدید کنن تا دیر نشده. با تشکر

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر چهارشنبه در بازدید از کانال‌های آبیاری و زهکشی سطح بخش آبپخش اظهار کرد: کانال آبیاری کربلایی حسینی روستای چهار برج پس از اتمام آبیاری نخیلات این روستا و در شهریور ماه لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: ورودی کانال آبیاری روستای بنار سلیمانی نیز به زودی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان تعریض می‌شود.

وی گفت: کانال آبیاری چغندر که نخیلات روستاهای بنار آزادگان و دشتی اسماعیل خانی را تحت پوشش خود دارد طی هفته‌های آتی و قبل از ورود آب به این کانال لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش عنوان کرد: لوله‌گذاری کانال زهکشی دشتی اسماعیل خانی نیاز به اعتبار حدود ۲ میلیارد تومانی دارد و نیازمند طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و تخصیص اعتبار لازم است.

کد خبر 6087896

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود