Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با بیان اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، اظهار کرد: مردم شهرستان گلپایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نماز جمعه شرکت کنند.

امام‌جمعه گلپایگان تصریح کرد: ممکن است تا یکسال دیگر بیماری کرونا باشد که در این صورت نمی‌توان نماز جمعه را تعطیل کرد، طبق شرع نماز جمعه را می‌توان با پنج نفر برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و اینکه مقاومت شکوهمندانه رزمندگان در تاریخ کشور ثبت شد، گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان جان خود را برای دفاع از کشور نثار کردند و امروز ملت ما مدیون شهدا و ایثارگران باید باشند.

کرامتی افزود: اگر دفاع جانانه و استقامت پایدار رزمندگان نبود امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود چون دشمن تا به دندان مسلح با آن آرایش سیاسی وارد جنگ با ما شد و رجز خوانی می‌کرد که یک هفته‌ای ایران را تصاحب خواهد کرد اما با مقاومت ملت ایران و رشادت رزمندگان پیروز شدیم.

امام‌جمعه گلپایگان  تصرح کرد: دشمنان از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا نظام را به زانو درآورند اما نمی‌توانند چون دوران دفاع مقدس به دشمنان درس عبرت داد که با ملت عظیم و شجاع ایران جنگ کردن سخت است با اینکه امروز شرایط با دروان جنگ تحمیلی تفاوت دارد چون تجهیزات مدرن جنگی و موشک‌هایی که خطا نمی‌رود و زیردریایی‌‌‌های ساخت دست مهندسان ایران و بخش‌های دیگر نظامی را دائمأ رصد می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع یک میلیون پیشکسوت دروان دفاع مقدس که تأکید کردند مراقب تحریف‌های که تاریخ دفاع مقدس را تهدید می‌کند باشید، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطراتی دارند که به هر شیوه‌ای می‌تواند نقل و بیان شود تا نسل جوان با دوران عزت آفرین دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مقام معظم رهبری دشمنان زانو دفاع مقدس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران