Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@07:03:03 GMT

مسلمانان در برابر ظالمان اتحاد خود را حفظ کنند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۹۸۴

مسلمانان در برابر ظالمان اتحاد خود را حفظ کنند

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید در برابر ظالمان اتحاد خود را حفظ کنند، اظهار کرد: اگر این اتحاد از بین برود نتیجه اش مانند فلسطین می شود که سال ها در اشغال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 4 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر حل مشکلات مردم توسط مسئولین تأکید کرد و گفت: مسئولین در جمهوری اسلامی باید کریم باشند و پیش از بیان مشکلات توسط مردم آنان را رفع نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: خوشرویی و زبان گشاده داشتن از دستورات قرآن و اسلام است و نباید در برخورد با دیگران با غرور و تکبر برخورد کنیم.

 

وی به سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام) اشاره کرد و ادامه داد: ایشان حدود 14 سال در زندان بودند و بسیاری از معارف اسلامی را از همان جا در جامعه نشر می دادند.

 

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید در برابر ظالمان اتحاد خود را حفظ کنند، اظهار کرد: اگر این اتحاد از بین برود نتیجه اش مانند فلسطین می شود که سال ها در اشغال است.

 

خطیب جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس از روی ترس به ناوگان های آمریکایی پناه برده اند، تصریح کرد: دشمنان هرگز جرات مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند و اکنون اتحاد مسلمانان در برابر این دشمنان بیش از همیشه ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران امروز با 50 سال قبل قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: اگر آن روزها ایران محل جولان قلدرهایی مانند آمریکا بود اما امروز یکی از کشورهای تأثیرگذار منطقه است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتحاد و همدلی نمایش اتحاد مسلمانان اتحاد مسلمانان چهارمحال و بختیاری اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • تصاویری از قبرستان بقیع
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است