Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلوارو موراتا گفت به عنوان انسان کامل تری به یوونتوس برگشته و تصور می کرد روزی به این تیم برگردد.

آلوارو موراتا مهاجم 27 ساله اسپانیایی پس از چهار سال به یوونتوس بازگشته و دوباره پیراهن سیاه و سفید یوونتوس را به تن می کند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوونتوس، کنفرانس خبری آلوارو موراتا، مهاجم جدید یوونتوس را می خوانید:

می خواهم گل های زیادی برای یوونتوس بزنم

خیلی خوشحالم که به یوونتوس برگشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیشرفت در تمام جوانب زندگی ام، به تورین بازگشته ام و بسیار خوشحالم. حالا انسان کامل تری هستم در زمان درست و مکان درستی هستم و می دانم که باید چه کار کنم. تجربه لازم را دارم. به یوونتوس آمدم چون می خواهم قهرمان شوم، این فرصتی است که یک بار در زندگی نصیب شما می شود. پس از هم تیمی بودن با پیرلو، کار کردن زیر نظر او بسیار فوق العاده است. شیوه مدیریت و مربیگری او کاملا مرا تحت تاثیر قرار داده است. پیرلو شخصی مناسب برای هدایت یوونتوس است و سرنوشت او این بود که مربی شود. گزینه های زیادی در خط حمله یوونتوس هست و من هم سخت تلاش می کنم تا در دسترس تیم باشم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا هرچیزی که مربی از من می خواهد را بتوانم انجام دهم. من مهاجم هستم و می خواهم گل های زیادی بزنم اما مهم ترین چیز پیروزی تیم است، اگر فقط به آمارهای انفرادی دقت می کنید، باید تنیس تماشا کنید.

 خاطرات بسیار خوبی از یوونتوس دارم

 صحبت های قبلی؟ انکار نمی کنم که رویای کودکی ام بازی برای اتلتیکو مادرید بود اما وقتی جوان بودم، یوونتوس به من اعتماد کرد و تصور می کردم که روزی به این جا بازخواهم گشت. من در اتلتیکو مادرید خیلی خوشحال بودم اما در نهایت مردم چیزهایی را می خوانند که در روزنامه ها می نویسند. حالا در یوونتوس هستم و با همه اعضای تیم در ارتباط بوده و هستم. خاطرات بسیار خوبی از یوونتوس دارم و جام های به یادماندنی که با یکدیگر فتح کردیم، همیشه در خاطرم خواهد ماند. کریستیانو رونالدو را خیلی خوب می شناسم و همیشه رابطه خوبی با او داشته ام. رونالدو به من گفت از حضورم در یوونتوس خوشحال است. یوونتوس یکی از قوی ترین تیم های دنیاست و فتح لیگ قهرمانان اروپا چیزی است که این جا همه در ذهنشان دارند.

همچنین بخوانید:

آلوارو موراتا به یوونتوس پیوست / رسمی مثل برگی در باد؛ آلوارو موراتا گزینه ایده آل خط حمله یوونتوسِ پیرلو 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فینالیست در مادرید معلوم خواهد شد/ بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2 پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال

دیگر خبرها

  • عبدی: می‌خواهم بهترین خاطرات را در تبریز ثبت کنم
  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱