Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:52:56 GMT

۷ زندانی ایرانی در ارمنستان به کشور بازگشتند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۱۹۱

۷ زندانی ایرانی در ارمنستان به کشور بازگشتند

هفت تن از ایرانیان زندانی در ارمنستان با تلاش‌ها و پیگیری‌های سفارت کشورمان آزاد شدند و به ایران بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تلاش‌های مستمر و ‌پیگیری‌های فراوان سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، هفت نفر از ایرانیان زندانی در ارمنستان، امروز جمعه چهارم به جمهوری اسلامی ایران انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باوجود توافق نامه انتقال محکومین بین ‌دو ‌کشور ایران و ارمنستان، قریب به سه سال، موضوع انتقال محکومان متوقف شده بود که با اهتمام و ‌کوشش‌های بی وقفه سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان و ‌همکاری مسوولان و مقامات وزارت امور خارجه، اداره کل کنسولی و مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسئولان ذیربط کشور ارمنستان، در گام نخست با انتقال تعداد هفت نفر از زندانیان ایرانی موافقت شد.

با توجه به ملاقات‌های به عمل آمده با مراجع قضایی کشور ارمنستان و مکاتبات متعدد و پیگیری‌های تمام وقت، سایر زندانیان ایرانی که احکام آنان صادر و اجرایی شده و دادگاه‌های اداری با انتقال آنها موافقت کرده است، در گام‌های بعدی به جمهوری اسلامی ایران انتقال خواهند یافت.

انتهای پیام/ا

منبع:تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده