Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۴ مهر ۲۹۷ نفر است.

او ادامه داد: در بیست ‌و چهار ساعت گذشته ۵۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ مورد به کرونا قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در حال حاضر ۴۲ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۶ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

بیشتر بخوانید

شناسایی بیش از ۱۲ هزار مبتلا به کرونا در بوشهر/ هزار نفر از کارکنان بهداشت و درمان کرونا گرفتند

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۴ مهرماه تایید و اعلام شد گفت:  در روز‌های گذشته دو بانوی ۴۷ و ۹۳ ساله باسابقه دیابت و یک آقای ۳۹ ساله بدون سابقه بیماری بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند که امروز تست کرونا آنان مثبت اعلام شد.

او افزود: در شبانه‌ روز گذشته ۶۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز باید به خاطر داشته باشند که با استفاده از ماسک خطر ابتلا به کرونا کاهش ‌یافته و از افزایش موارد بستری نیز جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی بخش های کرونایی تست کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد