Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه با همه‌گیر شدن ویروس کرونا، زندگی همه مردم تحت تاثیر قرار گرفت، اظهار کرد: برای کمک به ریشه‌کنی کرونا تیمی از ورزشکاران گرد هم آمدند و با حضور 350 نفر ضدعفونی شهر انجام شد که البته تا حدودی تاثیرگذار هم بود.

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به اینکه پس از این مرحله تا حدودی پیک اول کرونا فروکش کرد و باشگاه‌ها بازگشایی شدند، اضافه کرد: متاسفانه پس از چند روز پیک دوم کرونا آغاز شد و دوباره باشگاه‌ها تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی با اشاره به اینکه به خاطر جلوگیری از افت ورزشکاران ملی در ایام تعطیلی باشگاه‌ها، تمرینات به صورت اختصاصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اضافه کرد: اما با این حال کرونا تاثیر خود را بر ورزش گذاشت و از 200 ورزشکاری که در عرض چند سال استعدادیابی شد، بالااجبار به استراحت رفتند که بازگشت دوباره آنها کار سختی است.

وی با اشاره به اینکه کرونا آسیب مالی و نیروی انسانی به ورزش وزنه‌برداری زد، افزود: البته آسیب نیروی انسانی به لحاظ زحماتی که برای ورزشکاران کشیده شده بود به مراتب بیشتر از مسائل مالی بوده است.

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر با 10 نفر از وزنه‌برداران فعالیت‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: حتی یک روز استراحت نیز برای تمرین این ورزشکاران نداشتیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه افت ورزشکاران را ندادیم.

نصرتی با اشاره به اینکه در همین ایام کرونا وزنه‌برداران زنجانی به رکوردهای خوبی دست یافته‌اند، گفت: فعالیت‌های تمرینی این ورزشکاران کماکان در حال انجام است.

مسؤول کمیته مربیان وزنه‌برداری استان زنجان در ادامه یکی دیگر از مشکلات ورزش وزنه‌برداری را نبود خانه وزنه‌برداری عنوان کرد و افزود: اگر خانه وزنه‌برداری در زنجان فعال شود، قطعا میزبانی رویدادهای مهم را در زنجان شاهد خواهیم بود که در این راستا نیازمند همکاری و کمک مسؤولان بلندپایه زنجان از جمله استاندار هستیم.

وی همچنین درباره فعالیت بانوان وزنه‌بردار زنجانی گفت: سه سال است که وزنه‌برداری بانوان فعال است و کسانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند مراجعه کنند، هرچند که در حال حاضر در شرایط کرونایی قرار داریم، اما تلاش هیأت توسعه ورزش وزنه‌برداری در این بخش است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری استان زنجان زنجان ورزش علی نصرتی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون و کوروش باقری قهرمان اسبق جهان به بهانه روز معلم با حضور در مدرسه‌ای به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

حضور ستاره‌های شناخته‌شده وزنه‌برداری در این مدرسه و حاضر شدن در کلاس‌های درس باعث سورپرایز شدن دانش آموزان و معلمان شد.

انوشیروانی و باقری در جریان این مراسم با اهدای گل به معلمان از آنها تقدیر کردند و دقایقی با دانش‌آموزان به صحبت پرداختند.

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)