Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «سید محمدباقر علوی تهرانی» استاد اخلاق که از یکشنبه به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود، امروز مرخص شد.

قدس آنلاین: محمدمهدی دبیری خواهرزاده حجت الاسلام علوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: حجت الاسلام علوی که از یک شنبه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ بقیه الله بستری شده بود، به منظور تکمیل درمان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لطف خدا و عنایت اهل بیت و دعای مردم روند درمانی وی در بیمارستان رضایت بخش بوده و دوره نقاهت را در منزل استراحت می‌کند و داروهای تجویزشده از سوی پزشکان را مصرف می‌کند.

دبیری اضافه کرد: روند درمان حجت الاسلام علوی تهرانی رضایت بخش بوده و بیماری مهار شده است‌. از خداوند می‌خواهیم بقیه بیماران مبتلا به کرونا هر چه زودتر بهبود یابند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی متولد سال ۱۳۴۷ و فرزند مرحوم آیت الله سیدمحمدرضا علوی تهرانی از علمای مطرح تهران است که با حضور در مسجد حضرت امیر (ع) و تأسیس مکتب حضرت امیر (ع)، منشأ خیرات بسیاری شد. بعد از رحلت وی در سال ۱۳۷۵ هجری شمسی، فرزندش محمدباقر به توصیه علما و مراجع عظام تقلید از قم به تهران آمد و امامت جماعت مسجد حضرت امیر (ع) را عهده‌دار شد.
حجت‌الاسلام علوی تهرانی همچنین چهره‌ای رسانه‌ای است که هم در برنامه‌های معارفی صداوسیما حضور دارد و هم در قالب سلسله مطالب یادداشت و مصاحبه به تبیین مباحث مختلف در حوزه اخلاق اسلامی و مهدویت می‌پردازد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علوی تهرانی کرونا حجت الاسلام علوی علوی تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • (ویدیو) اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟