Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:08:12 GMT

آرتتا: لیورپول نقطه ضعف چندانی ندارد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۱۰۸

آرتتا: لیورپول نقطه ضعف چندانی ندارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد نمی توان نقاط ضعف زیادی در ترکیب لیورپول پیدا کرد.


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال باید در شرایطی دشوار و فاصله زمانی کوتاه دو بار در لیگ برتر و جام اتحادیه به مصاف لیورپول آماده تحت هدایت یورگن کلوپ برود. میکل آرتتا در نشست خبری بازی دوشنبه شب در لیگ برتر برابر لیورپول حاضر شده و مدعی شد این تیم بدون حضور هوادارانش نیز قدرت بزرگی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رویارویی با مرسی سایدی ها: "آنها در سالهای اخیر بهتر و بهتر شده، نقاط ضعف چندانی ندارند و تیم فوق العاده ای محسوب می شوند. اما من علاقمندم تمرکز بازیکنان آرسنال روی بازی تیم خودمان باشد و ما باید تلاش کنیم جنبه های مختلف اتفاقات درون زمین را کنترل کنیم. بی شک استادیوم آنفیلد فضای خاصی دارد و حضور هواداران باعث می شد لیورپول تیم قدرتمندتری باشد، اما شما می توانید مشاهده کنید که آنها بدون هواداران نیز چه تیم قدرتمندی هستند."

 


دو بار روبرو شدن با لیورپول در لیگ برتر و جام اتحادیه: "در شرایط عادی نیز میدان دادن به یک تیم در فاصله چهار روز و سازگار شدن بازیکنان با شرایط دشوار است. بازی اول تاثیر زیادی بر روی مسابقه دوم دارد و بسیار دشوار است که در یک مدت کوتاه دو بار یک حریف را شکست دهید.  وقتی در مورد لیورپول صحبت می کنید، این چالش بسیار بزرگتر خواهد بود. من فقط می خواهم روی روز دوشنبه تمرکز کنم. باید سعی کنیم بالاترین میزان آمادگی را در برابر آنها داشته و از همه مهمتر این اعتقاد را داشته باشیم که می توانیم برنده شویم. همه ما باید باور داشته باشیم که می توانیم چنین کاری انجام دهیم. می دانیم که چالش بزرگی پیش رو داریم و باید به اندازه کافی برای غلبه بر لیورپول آماده باشیم."

 

انتقال تیاگو به لیورپول: "من از زمان حضورم در بارسلونا تیاگو آلکانتارا را بسیار دوست دارم. او شخصیتی فوق العاده داشته، استعداد فراوان و ویژگی های خوبی برای بازی در خط میانی دارد و یک خرید بزرگ برای لیورپول محسوب می شود."

مایکل آرتتا لیورپول آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)

گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال