Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره کل هواشناسی در این اطلاعیه آمده است: بر مبنای داده‌ها و الگوهای نقشه‌های پیش یابی هواشناختی طی ۲ یا سه روز آینده شرایط جوی نسبتا آرام و یکنواختی بر استان حاکم خواهد بود و به لحاظ دمایی نیز در این مدت افزایش نسبی دما قابل پیش بینی است. 

این اطلاعیه اضافه کرد: البته کماکان احتمال بروز خسارت به برخی محصولات کشاورزی حساس به کمینه دمای  کمتر از ۵ درجه سلسیوس نظیر ذرت و در مناطق سردسیر استان از جمله سربیشه و قاینات و حتی بخش مرکزی بیرجند مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزش باد نیز پدیده غالب در استان است که در بعضی ساعات همراه با گرد و خاک خواهد بود.

برچسب‌ها بیرجند وضعيت هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی سربیشه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند وضعيت هوا سربیشه بیرجند وضعيت هوا سربیشه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند