Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:40:35 GMT

صادقی تصادف کرد و راهی بیمارستان شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۷۱۲۳

مدافع سابق استقلال به دلیل تصادف و شدت جراحت راهی بیمارستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال که سابقه حضور در جام جهانی و همراهی تیم ملی را در کارنامه دارد، ساعاتی پیش دچار سانحه تصادف شد و به دلیل شدت جراحت راهی بیمارستان شده است.

 

صادقی که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود، بعد از خداحافظی از فوتبال بیشتر در نقش کارشناس ظاهر شده و به شکل جدی از فوتبال دور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خصوص آخرین وضعیت بازیکن سابق استقلال گفته می‌شود او به شدت از ناحیه دنده دچار آسیب شده و بعد از تصادفی که در حین موتورسواری داشته، فردا تحت عمل جراحی پیوند انگشت نیز قرار خواهد گرفت.

 

ورزش سه برای این بازیکن آرزوی سلامت و شفا دارد.

 

امیر حسین صادقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر حسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر