Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان روز جمعه هشدار داد که جامعه بشری با خطر مسابقه تسلیحات هسته‌ای مواجه است.

وی در ادامه سخنانش گفت که همکاری و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی در حال نقض شدن هستند و هند در اقدامی که نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان ملل به شمار می‌آید جامو و کشمیر را به اشغال خود در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر پاکستان به موضوع فلسطین نیز اشاره کرد و گفت که اسلام‌آباد به راه حل دو دولت و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس پایبند است.

این سخنان نخست وزیر پاکستان در حالی مطرح می‌شود که امارات و بحرین در ۱۵ سپتامبر جاری توافق عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را امضا کردند؛ اقدامی که خشم گروههای فلسطین و ملل مسلمان را به همراه داشت و از آن تحت عنوان خیانت به مسئله فلسطین یاد شد.

«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در سخنرانی مجازی خود برای مجمع عمومی سازمان ملل گفته بود که الجزایر از آرمان فلسطین حمایت و تأکید کرد که حق ملت فلسطین در تشکیل کشوری به پایتختی قدس، غیر قابل چانه‌زنی است.

رئیس جمهور الجزایر  با بیان اینکه «مسئله فلسطین برای الجزایر و ملتش، یک مسئله مقدس و مهم‌ترین مسئله باقی خواهد ماند»، خاطر نشان کرد: «بار دیگر حمایت ثابت خود را از ملت، آرمان عادلانه و حق غیر قابل تصرف فلسطین در تشکیل کشور مستقل و دارای حاکمیت، اعلام می‌کنیم».

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل فلسطین پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • آیا « راه حل دو کشوری » میان فلسطین و اسرائیل ممکن است؟/ چالش های پیش روی کشور مستقل فلسطین چیست؟
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی