Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاتالان ها به دنبال فروش مدافع فرانسوی خود هستند.

ساموئل اومتیتی، مدافع میانی 26 ساله و فرانسوی باشگاه بارسلونا طی دو فصل اخیر به دلیل مصدومیت در بیشتر بازی های این تیم غایب بوده است و سران این باشگاه به دنبال فروش او هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، باشگاه لیون به جذب ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا به صورت قرضی علاقه مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصدومیت های اخیر اومتیتی، سران بارسلونا به دنبال فروش او هستند اما تاکنون هیچ باشگاهی برای جذب او پیشنهادی را ارائه نکرده است. لیون به دنبال جذب قرضی این مدافع فرانسوی است و اگر سران لیون بخش عمده ای از دستمزد سالیانه اومتیتی را پرداخت کنند، انتقال قرضی او به این باشگاه فرانسوی می تواند مورد قبول سران بارسلونا واقع شود. در فصل گذشته، ساموئل اومتیتی فقط در 18 مسابقه برای بارسلونا به میدان رفت و بیشتر بازی های این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد. 

همچنین بخوانید:

مدیر برنامه ساموئل اومیتیتی: او خواهان ترک بارسلونا در تابستان جاری نیست

رودی گارسیا: علاقه مند هستیم ساموئل اومتیتی به لیون برگردد 

بارسلونا در حال بررسی شرایط جدایی اومتیتی به صورت رایگان است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساموئل اومتیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر

وینگر شماره ۲۵ شیاطین سرخ، آینده خود را به دور از شهر منچستر می‌بیند. 

جیدون سانچو و منچستریونایتد برای جدا کردن راه خود از یکدیگر در تابستان ۲۰۲۴، آماده می‌شوند. 

طرفداری | آن‌طور که پاتریک برگر در گزارش خود برای اسکای آلمان آورده است، سانچو چه در حضور اریک تن هاخ و چه در غیاب او، قصد بازگشت به اولدترافورد را ندارد. دورتموند که برای تابستان پیش رو بودجه خالص ۴۰ میلیون یورویی در اختیار دارد، محدودیت‌های خاصی برای جذب مهره‌ای گران‌قیمت دارد. اگرچه این بودجه با فروش بازیکنان مازاد قابل افزایش است، ولی دورتموندی‌ها تمایل بیشتری به قرض گرفتن دوباره سانچو از شیاطین سرخ نشان می‌دهند. 

در حالی که در آلمان گفته می‌شود یونایتد هنوز قیمتی برای سانچو تعیین نکرده، بن جیکوبز (خبرنگار گاردین) مدعیست که منچستریونایتد همچنان برای وینگرش ۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد؛ قیمتی که تابستان گذشته وقتی الاتفاق برای جذب قرضی همراه با بند خرید اجباری سانچو اقدام کرد، به طرف عربستانی اعلام شد. 

بیشتر بخوانید:

 

جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان