Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ هنوز هم به جذب وینگر جوان زنبورها علاقه دارند.

جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند مدت ها است که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است و این باشگاه تلاش زیادی برای جذب او انجام داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، به نظر می رسد که هفته آینده، منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی را به دورتموند برای جذب جیدون سانچو ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ارزش پیشنهاد منچستریونایتد 100 میلیون یورو باشد، این احتمال وجود دارد که دورتموند نیز سانچو را با چنین مبلغی به فروش برساند. شایعات زیادی پیرامون گزینه های جایگزین منچستریونایتد در صورت عدم جذب سانچو منتشر شده است اما هدف اصلی شیاطین سرخ به خدمت گیری سانچو بوده است. او تا سال 2022 با دورتموند قرارداد دارد.

همچنین بخوانید:

سباستین کل: 80 میلیون یورو برای بازیکنی مانند سانچو کافی نیست

گری نویل: سانچو؟ منچستریونایتد با این زوج خط دفاعی قهرمان لیگ برتر انگلیس نخواهد شد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس

در حالی که طرح رایگان شیر مدارس بعد از سال‌ها توقف در اجرا در سال تحصیلی جاری با دستور رئیس جمهور اجرایی شد؛ اما تولیدکنندگان محصولات لبنی از تاخیر در پرداخت تعهدات ابراز گلایه می‌کنند و برای حل مشکل پیشنهاداتی ارائه داده‌اند.

سید محمدرضا بنی طبا - سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح رایگان شیر مدارس گفت: این طرحی که بعد از سال‌ها توقف با دستور مستقیم رئیس جمهور اجرایی شد یکی از خدمات خوب دولت بود که انتظار می رود همه دستگاه ها در اجرای درست آن کوشا باشند.

بنی طبا با اشاره به اینکه طرح شیر رایگان مدارس در برنامه هفتم مصوب شده و امیدواریم این طرح در سال آتی تحصیلی تداوم داشته باشد، گفت: می‌دانیم دولت در تامین منابع و توسعه طرح به تمام مقاطع تحصیلی با مشکل مواجه است و بر همین اساس پیشنهاد صنایع لبنی این است که تامین منابع طرح از محل مالیات بر ارزش افزوده کارخانه‌هایی که در این طرح مشارکت دارند، تامین شود.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی ضمن گلایه از کندی روند انجام تعهدات گفت: علی رغم همکاری بسیار خوب و پیگیرانه وزارت آموزش و پرورش و نیز تصویب منابع در کمیسیون تلفیق اما گزارش‌هایی که از تولیدکنندگان دریافت کرده‌ایم حکایت از آن دارد که مطالبات حدود ۳۰۰ تولید کننده در این طرح منتظر تصمیم سازمان برنامه و بودجه و ریاست این سازمان قرار دارد.

بنی طبا با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خود تعهداتی نسبت به دامداران و تامین کنندگان شیرخام دارند، عنوان کرد: بخشی از مطالبات مرحله اول توزیع شیر رایگان انجام شده، اما مراحل بعدی با وجود انجام تعهدات از سوی تولیدکنندگان هنوز در پیچ و خم تصمیمات دولتی و بروکراسی اداری است و این در حالی است که هر روز تاخیر در انجام تعهدات منجر به کاهش انگیزه تولیدکنندگان برای مشارکت در این طرح خواهد شد.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در اجرای این طرح با کمترین حاشیه سود ورود کردند و وزارت آموزش و پرورش هم همکاری بسیار خوبی در اجرا و پیگیری مطالبات تولیدکنندگان داشته خواست هر چه زودتر نسبت به تخصیص منابع قانونی مصوب اقدام و شعار حمایت از تولید را در عمل نشان داده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس