Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج با وجود تکمیل نشدن تمام بخش های آن و در هیاهوی رسانه ای دولتمردان مورد افتتاح غیرمردمی وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پیش از ظهر امروز وزیر ورزش و جوانان در یک شو تبلیغاتی به همراه جمعی از اعضای ستاد روحانی در کردستان و مجموعه استانداری و بدون حضور ورزشکاران استان در قالب یک افتتاح ویدئو کنفرانس با آقای رئیس جمهور بهره برداری از سالن 6 هزار نفره سنندج را به مردم ایران اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات آقای وزیر در حالی بود که این مجموعه ورزشی هنوز تکمیل نشده است و با گذشته 15 سال از آغاز عملیات اجرائی آن هنوز ناتمام مانده است.

دولت دوازدهم که تنها 3 تا 100 روز از عمرش باقی مانده است بدون درنظر گرفتن افکار عمومی و وجدان های بیدار در جامعه و در یک اقدامی ناشیانه شروع به افتتاح پروژه های ناتمام در سطح کشور نموده است که این اقدامات خودسرانه داد بسیاری از رسانه ها را در نقاط مختلف ایران در آورده است.

در حالی امروز مردم کردستان شاهد مراسم افتتاح سالن 6 هزار نفره سنندج بودند که رختکن های چهارگانه، اتاق گرم و بدنسازی، اتاق های پشتیبانی، جایگاه ویژه خبرنگاران، اتاق دوپینگ، اتاق انتظامات و بوفه های این مجموعه در کنار محوطه سازی آن تکمیل نشده است.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از اتمام ارتباط زنده تلویزیونی با رئیس جمهور در جمع خبرنگاران کردستان حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ گفت.

سلطانی فر در سخنانی گفت: امروزهفت پروژه بزرگ را افتتاح کردیم که سالن 6 هزار نفره سنندج در نوع خودش بی نظیر بوده و با معماری بسیار خوب هدیه دولت به مردم کردستان است.

وی افزود: عملیات ساخت این سالن ورزشی از سال های دور آغاز شده بود ولی عمده پیشرفتش مربوط به سه سال اخیر است.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: خیلی امیدواریم که استان کردستان میزبانی مسابقات بین المللی سالنی در رشته های والیبال، هندبال، بسکتبال، کشتی و رزمی را داشته باشد.

سلطانی فر اظهار کرد: ارزش اقتصادی این سالن ورزشی امروز بیش از 150 میلیارد تومان است و طی سنوات گذشته 75 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تکمیل نبودن این سالن ورزشی، بدون اینکه از جزییات این ساختمان و تجهیزنشدن کامل اتاق ها و بخش های مختلف این سالن ورزشی خبر داشته باشد اعلام کرد که این مجموعه کامل هستش اما تصاویر گرفته شده توسط خبرنگار کردتودی چیزی بر خلاف ادعای وزیر ورزش و جوانان را نشان می دهد و در تصاویر گرفته شده بسیاری از بخش های آن هنوز تجهیز و تکمیل نشده اند.

فرار رو به جلوی وزیر ورزش و جوانان و عدم پاسخگویی به انتقادات رسانه ها به فرهنگ مدیریتی دولتمردان در دولت دوازدهم تبدیل شده و با نادیده گرفتن دغدغه های افکار عمومی تنها به فکر هیاهوی تبلیغاتی و رسانه ای برای انحراف افکار عمومی هستند.

بدون شک اظهارات بدون اشرافیت وزیر ورزش و جوانان در خصوص سالن نیمه تمام سنندج در رسانه های مکتوب و مجازی ایران و به ویژه کردستان برای همیشه تاریخ به عنوان یک سند تاریخی ثبت خواهد شد.

خبرنگار کردتودی پس از اظهارات وزیر ورزش و جوانان جویای پیمانکاران این پروژه شد که متأسفانه موفق به پیدا کردن و مصاحبه با آن ها نشدیم و در ادامه به سراغ محمد فیض بخش نماینده شرکت توسعه و نگهداری زیرساخت های ورزشی در استان کردستان رفتیم که وی اعلام کرد ما فقط مجری ساخت و ساز هستیم و وظیفه تجهیز بخش های مختلف این سالن پس از تحویل شرکت زیر ساخت بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است.

خبرنگار کردتودی در خصوص نواقص این پروژه از فیض بخش سوالاتی را پرسید که وی اعلام کرد که بنده نمی توانم پاسخگوی جزئیات و نواقص این پروژه باشم و ما را به مسئولان ورزش و جوانان استان رهنمون کرد.

بدون شک سنندجی ها باید سال های آتی را هم به نظاره بنشینند تا این سالن ورزشی که حدود 2 دهه از عملیات ساخت آن می گذارد تمامی تجهیزات و امکانات آن فراهم شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی سالن 6 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری نایب رئیس شورای شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد مثمرثمر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر متولی بحث ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است