Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های پیام‌رسان‌ها برخورداری از امکان رمزنگاری و نحوه ایمن‌سازی پیام‌ها است. بر همین اساس در ادامه به معرفی امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده پرداخته شده است. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های پیام‌رسان‌ها برخورداری از امکان رمزنگاری و نحوه ایمن‌سازی پیام‌ها است. بر همین اساس در ادامه به معرفی امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، پیام‌رسان‌ها از زمان عرضه همراه‌های هوشمند اندرویدی به عضو ثابت این سری از همراه‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و شمار زیادی از این پیام‌رسان‌ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بااین‌حال موضوع امنیت این پیان رسان‌ها نیز تا حد زیادی در انتخاب بهترین گزینه تأثیرگذار است و به همین دلیل در ادامه به بررسی بهترین پیام‌رسان‌هایی می‌پردازیم که در آن‌ها از قابلیت رمزنگاری استفاده شده است.
 
برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید

گزارش تصویری‌های مشابه:
بهترین بازی‌های 2020 اندروید
بهترین تبلت‌های مقاوم جهان
عجیب‌ترین و جالب‌ترین روبات‌های ساخته شده توسط متخصصان بوستون داینامیکس
فناوری‌‌هایی که دنیا را تغییر دادند
بهترین نرم‌‌افزارهای تماس تصویری در سال 2020



  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گزارش تصویری ایتنا پیام رسان رمزنگاری نرم افزار واتس اپ تلگرام ترین پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم