Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@21:20:11 GMT

آمریکا BMW را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۶۶۶

آمریکا BMW را نقره داغ کرد

طبق گفته کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، در بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بی ام و از طریق ارائه آمار غلط فروش توانسته است جایگاه نخست را در بین دیگر خودروسازان حاضر در بازار آمریکا کسب کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آمریکا اعلام کرد به دلیل ارائه اطلاعات غلط در خصوص آمار فروش دو زیر مجموعه شرکت بی ام و، این خودروساز آلمانی به پرداخت یک جریمه ۱۸ میلیون دلاری محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، در بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بی ام و از طریق ارائه آمار غلط فروش توانسته است جایگاه نخست را در بین دیگر خودروسازان حاضر در بازار آمریکا کسب کند و تصویر نادرستی از اختلاف بین میزان فروش واقعی خود در آمریکا با میزان هدف گذاری شده را ایجاد کند. با این حال بی ام و با رد ادعای آمریکایی ها گفته است هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند این شرکت دست به ارائه آمار نادرست فروش زده است. 

در بیانیه بی ام و آمده است این خودروساز به دقت به ضوابط تعیین شده پایبند بوده است و اتهامات مطرح شده احتمالا ناشی از سو برداشت بوده است. با این حال کمیسیون آمریکایی بی ام و را متهم به دستکاری در آمار فروش از طریق پرداخت پول به نمایندگی های خود در آمریکا و احتساب خودروهای فروش نرفته به عنوان خودروهای فروخته شده با تسهیلات کرده است. 

طبق اعلام کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، اقدام خودروساز آلمانی باعث فریب سهامداران این شرکت و ارائه اطلاعات نادرست در خصوص میزان تقاضا و سهم این خودروساز از بازار خودروی آمریکا شده است. 

بی ام و به نسبت دیگر خودروسازان آلمانی سرمایه‌گذاری بیشتری برای حضور در بازار خودروی آمریکا انجام داده و کارخانه تولید محصولات این شرکت در کارولینای جنوبی، یکی از بزرگ ترین کارخانه های خارج آلمان این شرکت است که برای حدود ۱۱ هزار نفر اشتغال  زایی کرده است. بازار آمریکا یکی از سه بازار اصلی این شرکت در کنار اتحادیه اروپا و چین محسوب می شود. 

پیش از این نیز کمیسیون اوراق بهادار آمریکا به دلیل مشابه شرکت خودرویی فیات- کرایسلر را ۴۰ میلیون دلار جریمه کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: جریمه ایالات متحده آمریکا کمیسیون اوراق بهادار آمریکا کمیسیون اوراق بهادار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت مالک «تیک تاک» در صفحه رسمی خود در سکوی اجتماعی Toutiao اعلام کرد: «بایت دنس» هیچ برنامه‌ای برای فروش «تیک تاک» ندارد.

مسئولان «تیک تاک» بعد از تصویب قانون محدودیت این شبکه اجتماعی در سنای آمریکا اعلام کردند که این مصوبه «غیرقانونی» را در دادگاه به چالش خواهند کشید.

بر اساس اعلام مسئولان «تیک تاک»، گزارش‌های رسانه‌های خارجی درباره فروش آن توسط شرکت «بایت دنس» صحت ندارد.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا مصوبه سنا مبنی بر الزام «تیک تاک» به فروش یا ممنوعیت در این کشور را روز چهارشنبه امضا کرد.

تشدید کنترل پکن بر شرکت‌های خصوصی، نگرانی‌هایی را در آمریکا و سایر کشورهای غربی درباره نفوذ حزب کمونیست چین بر «بایت دنس» و داده‌هایی که در اختیار دارد، ایجاد کرده است.

«تیک تاک» بارها این ادعاها را رد و تاکید کرده که دولت چین کنترلی بر داده‌های کاربرانش دارد.

«شو زی چو» مدیرعامل «تیک تاک» در ویدئویی خطاب به کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کرد: ما به مبارزه برای احقاق حقوق شما در دادگاه‌ها ادامه خواهیم داد. قانون اساسی به نفع ماست؛ مطمئن باشید.

ممنوعیت «تیک تاک» در آمریکا به سرعت اجرایی نخواهد شد. قانون جدید به شرکت «بایت دنس» ۹ ماه فرصت داده تا کسب‌وکار خود را بفروشد و اگر فرآیند فروش به خوبی پیش رود، این فرصت تا ۳ ماه دیگر هم قابل تمدید است.

این بدان معناست که تکلیف «تیک تاک» به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ و پس از مشخص‌شدن برنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد.

کد خبر 847220 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی خبر مهم ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت